آیینه کنسول آرایشگاهی کد 4008

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

آینه کنسول مدل 4008 یکی از بهترین محصولات این گروه تجهیزات آرایشگاهی می‌باشد. ظاهر شیک و منحصربه‎فرد، کمد جادار از جنس MDF ضد آب، جنس باکیفیت آینه و جیوه، رنگ‌بندی متنوع و گارانتی 5 ساله ازجمله ویژگی‌های این محصول است.

کنسول و آینه‌ آرایشگاهی مدل 4008

بخش اعظم سالن‌های زیبایی زنانه، مختص خدماتی مانند اصلاح، میکاپ، شینیون و ... می‌باشد. برای انجام این امور نیازمند آینه کنسول آرایشگاهی هستید تا علاوه بر مشتری، شما نیز تسلط بیشتری بر روی کار خود داشته باشید.

اگر شما هم برای آرایشگاه خود نیازمند آینه کنسول آرایشگاهی هستید و ظاهر آن برای شما اهمیت دارد، آینه کنسول مدل 4008 را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

اولین چیزی که در آینه کنسول آرایشگاهی 4008 به چشم می‌آید، ظاهر خاص و منحصربه‌فرد آن می‌باشد؛ بنابراین اگر زیبایی و ظاهر آینه در کنار کیفیت آن برای شما اهمیت دارد، آینه آرایشگاهی مدل 4008 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. کنسول این آینه شبیه یک کمد دیواری بوده و زیبایی سالن آرایشگاهی شمارا دوچندان می‌کند.

جنس بدنه‌ی کنسول مدل 4008 از MDF مرغوب و ضد آب بوده و با طرح‌های و رنگ‌های مختلف، سلیقه‌ی هر مشکل‌پسندی را به خود جلب می‌کند. در صورت تمایل می‌توانید رنگ مورد دلخواه خود را با توجه به سایر دکوراسیون آرایشگاهی خود، قبل از سفارش مشخص کنید.

قسمت جلوی مدل 4008 آینه کنسول دارای یک کمد جادار می‌باشد که از آن می‌توان برای قرار دادن وسایلی مانند اتو مو، سشوار، لاک، لوازم‌آرایشی و ... استفاده کنید.

شیشه‌ی آینه مدل 4008، از دیگر ویژگی‌هایی است که به مزایای این محصول افزوده است. شیشه‌ی این آینه از بهترین برند موجود در بازار تهیه‌شده است که علاوه بر مقاومت بالا از درخشندگی خاصی برخوردار است.

لازم به ذکر است که آینه کنسول آرایشگاهی 4008 به سفارش نمایندگی شرکت وال (WaHL) در این گروه تجهیزات آرایشگاهی تولیدشده است. کیفیت این محصول به‌قدری بالاست که به‌عنوان یک محصول رقابتی با نمونه‌های خارجی می‌باشد.

در صورت تمایل می‌توانید آینه کنسول آرایشگاهی با کد 4008 را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا به‌صورت آنلاین سفارش دهید و از خرید خود لذت ببرید. در صورت خرید می‌توانید از گارانتی 5 ساله این محصول بهره‌مند شوید.

مــزایا
مــعایب