صندلی طرح برقی تمام چرم مدل 204

3,200,000 تومان

خرید تلفنی محصول

68 قلم

صندلی طرح برقی مدل 204 دارای قابلیت تنظیم ارتفاع، قابلیت تنظیم به‌صورت تخت، دارای فوم باکیفیت، چرم مرغوب و بدنه‌ی ABS می‌باشد.

صندلی طرح برقی مدل 204

در چند سال اخیر تنوع تجهیزات آرایشگاهی بسیار گسترده شده است. شرکت‌های داخلی بسیاری سعی می‌کنند تا با تولید محصولات باکیفیت، سهم قابل‌توجهی از بازار رقابتی را به خود اختصاص دهند. یکی از شرکت‌های ایرانی در زمینه‌ی تولید تجهیزات آرایشگاهی، این شرکت می‌باشد که در رقابتی تنگاتنگ با سایر طراحان صنعتی است و با تولید محصولات بروز و منحصربه‎فرد، سهم قابل توجهی از بازار خرید را به دست گرفته است.

صندلی طرح برقی مدل 204 از سری محصولات پرفروش این شرکت می‌باشد که مورد توجه بسیاری از مدیران سالن‌های زیبایی و طراحان دکوراسیون داخلی قرارگرفته است.

طراحی منحصربه‌فرد و خاص، یکی از ویژگی‌های همیشگی محصولات این شرکت است. این خصوصیت نیز در صندلی طرح برقی مدل 204 دیده می‌شود. صندلی آرایشگاهی طرح برقی 204 به‌صورت ارگونومی طراحی‌شده است. بدین معنا که وقتی مشتری شما بر روی آن می‌نشیند احساس راحتی کرده و دچار کمردرد یا سردرد نمی‌شود.

در صندلی طرح برقی با کد 204 از فوم درجه یک استفاده‌شده است. این فوم نه آن‌قدر نرم است که به‌راحتی تغییر شکل دهد و نه آن‌قدر سفت است که نشستن را مشکل سازد.

چرم در رنگ‌بندی مختلف با بهترین کیفیت به انتخاب مشتری از دیگر ویژگی‌های قابل ذکر در صندلی طرح برقی مدل 204 می‌باشد.

اگر به دنبال خرید مطمئن و اینترنتی صندلی آرایشگاهی هستید، صندلی طرح برقی مدل 204 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا، با تضمین اصالت، کیفیت کالا و امنیت کامل می‌تواند شمارا به خرید این محصول مشتاق کند.

  • صندلی
  • فوم سرد
  • سالن زیبایی
مــزایا
مــعایب

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: