قاب آیینه کد 800

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

آینه کنسول مدل 800 یکی از بهترین محصولات این گروه تجهیزات آرایشگاهی می‌باشد. ظاهر شیک و منحصربه‎فرد، جنس باکیفیت آینه و جیوه، دارای دو کشو جادار، رنگ‌بندی متنوع و گارانتی 5 ساله ازجمله ویژگی‌های این محصول است.

کنسول و آینه‌ آرایشگاهی مدل 800

آینه‌ها نقش پویایی در جان بخشیدن به سالن‌های زیبایی بازی می‌کنند. اگر می‌خواهید که در سالن آرایشگاهی خود یک تنوع ایجاد کنید، خرید آینه را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

شرکت‌های مختلفی تولید‌کننده‌ی آینه‌های آرایشگاهی می‌باشند. این شرکت نام‌آشنای یکی از شرکت‌های داخلی است که با تولید آینه‌های آرایشگاهی باکیفیت شناخته‌شده است. کنسول و آینه‌ی آرایشگاهی مدل 800 یکی از محصولات باکیفیت این شرکت می‌باشد.

آینه آرایشگاهی مدل 800 از زیبایی خاص و منحصربه‌فردی برخوردار است. شما می‌توانید این آینه را هم به‌صورت دیواری استفاده کنید و هم بر روی میز قرار دهید.

به همراه این آینه یک میز به فروش می‌رسد که دارای 2 کمد بزرگ و جادار جهت قرار دادن وسایل آرایشگاهی نظیر اتو مو، سشوار، شانه و برس و ... می‌باشد.

شیشه‌ی آینه و کنسول 800 از دیگر ویژگی‌هایی است که به مزایای این محصول افزوده است. این شیشه از بهترین برندهای موجود در بازار تهیه‌شده است که از شفافیت خاصی برخوردار می‌باشد.

لذت خرید اینترنتی آینه مدل 800 را با تضمین اصالت، کیفیت و قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا تجربه کنید. در صورت خرید این محصول می‌توانید از گارانتی 5 ساله این شرکت بهره‌مند شوید.

  • فاپکو
  • آیینه و کنسول
مــزایا
مــعایب