آینه آرایشگاهی sn-4413

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

کنسول و آینه‌ آرایشگاهی مدل SN-4413

اگر در حال برنامه‌ریزی جهت تأسیس یک سالن زیبایی هستید و به این فکر می‌کنید که چگونه مشتریان بیشتری را جذب سالن زیبایی‌تان کنید، استفاده از یک آینه و کنسول شیک را به شما توصیه می‌کنیم. این محصول یکی از ضروریات هر آرایشگاه است که برای انجام امور و خدمات آرایشگاهی نظیر اصلاح، رنگ، شینیون و ... بسیار ضروری است.

این شرکت ازجمله شرکت‌های داخلی است که در زمینه‌ی تولید تجهیزات آرایشگاهی مانند آینه و کنسول آرایشگاهی فعالیت می‌کند. آینه آرایشگاهی مدل SN-4413 یکی از محصولات این شرکت است که در طراحی دکوراسیون آرایشگاه‌های زنانه و مردانه بسیار استفاده می‌شود.

کنسول و آینه آرایشگاهی SN-4413 از فایبرگلاس و رزین نشکن ساخته‌شده است که می‌توانید رنگ مورد دلخواه خود را با توجه به سایر وسایل موجود در سالن زیبایی‌تان انتخاب نمایید.

اگر کیفیت شیشه‌ی آینه برای شما اهمیت دارد، خیالتان از بابت آینه آرایشگاهی مدل اس ان 4413 راحت باشد. کیفیت آینه قدی مدل sn4413 بسیار عالی است و از بهترین برندهای موجود در بازار تهیه‌شده است.

اندازه آینه و کنسول مدل sn-4413 بسیار مناسب است و به زیبا کردن و بزرگ جلوه کردن فضای شما کمک شایانی کرده است. طول این آینه ... سانتی‌متر و عرض آن ... سانتی‌متر است.

در صورت تمایل به خرید آنلاین آینه آرایشگاهی مدل SN4413 می‌توانید آن را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا سفارش دهید. قیمت آینه آرایشگاهی مدل SN4413 با توجه به ویژگی‌ها و مزایای آن بسیار مناسب است و پس از خرید بسیار راضی خواهید بود.

  • 20 کیلوگرم
  • صنعت نواز
  • آیینه و کنسول آرایشگاهی
  • فایبر گلاس
  • آرایشگاه و سالن زیبایی
مــزایا
مــعایب