آینه آرایشگاهی SN-4414

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

آینه‌قدی آرایشگاهی مدل SN-4414

بخش عظیمی از سالن‌های آرایشگاه زنانه مختص خدماتی مانند می‌کاپ، شینیون، کوتاهی، اصلاح و ... می‌باشد. انجام این امور و خدمات، بدون یک آینه‌ی مناسب آرایشگاهی غیرممکن می‌باشد. وجود یک آینه‌ی آرایشگاهی مناسب علاوه بر کمک به شما در حین کار، باعث می‌شود تا مشتری متوجه شود که چقدر شما در کارتان حرفه‌ای هستید؛ بنابراین اگر به دنبال یک آینه‌ی آرایشگاهی هستید، آینه آرایشگاهی مدل SN-4414 را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

با خرید آینه آرایشگاهی مدل اس ان 4414 خلاقیت خود را در خرید تجهیزات آرایشگاهی نشان دهید. این آینه مانند آینه‌های گذشته از فرم عادی و معمول پیروی نمی‌کند. طراحی شیک و چشم‌نواز این آینه باعث می‌شود تا زیبایی سالن آرایشگاهی شما تضمین شود.

جنس بدنه آینه‌قدی مدل sn-4414، از MDF بوده و CNC شده است. در صورت تمایل می‌تواند رنگ مورد دلخواه آینه‌ی خود را متناسب با دیزاین سالن زیبایی‌تان انتخاب کنید.

آینه آرایشگاهی SN-4414 قدی و بلند می‌باشد. این ویژگی باعث می‌شود تا ساعات حضور مشتری در آرایشگاه خوشایند و یا قابل‌تحمل باشد. طول این آینه ... سانتی‌متر و عرض آن ... سانتی‌متر است. آینه قدی مدل SN4414 بدون کنسول بوده و برای قرارگیری بر روی هر میزی بسیار مناسب است. همچنین شما می‌توانید مدل SN-4414 آینه را به‌صورت دیواری نیز نصب کنید.

کیفیت آینه قدی مدل sn4414 بسیار بالاست. به‌عنوان‌مثال شیشه استفاده در آینه مدل sn-4414  از بهترین برندهای موجود در بازار تهیه‌شده است. به‌طوری‌که در استفاده‌های طولانی‌مدت همچنان درخشندگی خود را حفظ خواهد کرد.

خرید آنلاین آینه آرایشگاهی مدل SN4414 برای شما نیز فراهم‌شده است. در صورت تمایل می‌توانید آینه با کد SN-4414 را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا سفارش دهید. قیمت آینه آرایشگاهی در مقایسه با ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن بسیار مناسب است. امیدواریم که با خرید این محصول، زیبایی سالن آرایشگاهی شما تضمین شود.

  • 20 کیلوگرم
  • صنعت نواز
  • آیینه آرایشگاهی
  • فایبر گلاس
  • آرایشگاه و سالن زیبایی
مــزایا
مــعایب