قاب آیینه کد 809

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

آینه کنسول مدل 809 یکی از بهترین محصولات این گروه تجهیزات آرایشگاهی می‌باشد. ظاهر شیک و منحصربه‎فرد، جنس باکیفیت آینه و جیوه، رنگ‌بندی متنوع و گارانتی 5 ساله ازجمله ویژگی‌های این محصول است.

کنسول و آینه‌ آرایشگاهی مدل 809

یکی از بهترین تجهیزات هر آرایشگاه زنانه، آینه آرایشگاهی می‌باشد که تأثیر بسزایی در زیبایی دکوراسیون داخلی آرایشگاه دارد. شما می‌توانید آینه‌ها را با توجه به نیاز و سلیقه‌ی خود خریداری کنید. به‌عنوان‌مثال اگر فضای آرایشگاه شما کوچک است، بهتر است آینه‌های دیواری را تهیه کنید.

این نوع از آینه‌ها علاوه بر بزرگ‌تر نشان دادن محیط آرایشگاه شما، به‌عنوان یک تابلوی دیواری نیز به کار می‌رود. اگر شما هم به دنبال چنین محصولی هستید، آینه آرایشگاهی مدل 809 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. قاب زیبایی که در اطراف آینه‌ی 809 به‌کاررفته است، زیبایی آرایشگاه شمارا تضمین خواهد کرد.

شما می‌توانید آینه‌ی 809 را هم بر روی دیوار آرایشگاه نصب کنید و هم بر روی میز قرار دهید.

کیفیت قاب اطراف آینه آرایشگاهی 809 بسیار بالا می‌باشد. این ویژگی یکی از دلایلی است که شمارا از خرید آن پشیمان نخواهد کرد.

شیشه‌ی آینه آرایشگاهی 809 از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است. به این دلیل که این شیشه از بهترین برندهای موجود در بازار تهیه‌شده است.

اگر به دنبال یک قاب آینه زیبا هستید، خرید آینه آرایشگاهی با کد 809 می‌تواند تمام انتظارات شمارا برآورده کند. در صورت تمایل می‌توانید از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا، خرید اینترنتی آینه 809 را انجام دهید و از گارانتی 5 ساله این محصول بهره‌مند شوید.

 

مــزایا
مــعایب