آینه آرایشگاهی SN-4418

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

12 قلم

آینه‌قدی آرایشگاهی مدل SN-4418

زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی یک آرایشگاه، ازجمله مواردی است که موردتوجه بسیاری از مشتریان قرار می‌گیرد. به‌طوری‌که در بسیاری از موارد، زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی آرایشگاه بیشتر از هنر و کار یک آرایشگر باعث جذب مشتری می‌شود. ازجمله تجهیزات ضروری یک آرایشگاه که بدون آن هیچ کاری امکان‌پذیر نمی‌باشد، آینه‌های قدی آرایشگاهی است.

اگر شما هم به دنبال یک آینه آرایشگاهی هستید، بهتر است بهترین برند را برای خرید این محصول انتخاب کنید. این گروه تولیدی  ازجمله برندهای محبوب داخلی است که در زمینه‌ی تولید تجهیزات آرایشگاهی فعالیت می‌کند. آینه قدی آرایشگاهی مدل SN-4418 یکی از محصولات این شرکت است که ظاهری زیبا و چشم‌نواز دارد.

ارتفاع آینه آرایشگاهی مدل اس ان 4418 بسیار زیاد است و در بزرگ‌تر نشان دادن فضای آرایشگاه شما تأثیر بسزایی دارد. طول این محصول ... سانتی‌متر و عرض آن ... سانتی‌متر می‌باشد.

آینه قدی مدل sn-4418 با دو جنس متفاوت فایبرگلاس و MDF قابل‌عرضه به بازار است. همچنین بدنه‌ی این آینه CNC شده و از رزین نشکن ساخته‌شده است.

ازجمله ویژگی‌های قابل‌ذکر برای آینه آرایشگاهی SN-4418 رنگ‌بندی دلخواه این محصول به سفارش شماست؛ بنابراین قبل از خرید می‌توانید نسبت به انتخاب و سفارش رنگ موردپسند خود اقدام نمایید.

اگر در آرایشگاه خود نیاز به جابه‌جایی زیاد آینه دارید، مدل SN-4418 آینه دیواری بسیار مناسب است. به این دلیل که این محصول بسیار سبک می‌باشد و حمل آن شمارا دچار مشکل نخواهد کرد. همچنین جنس شیشه‌ی این آینه از بهترین برندهای موجود در بازار تهیه‌شده است و در جابه‌جایی‌های مختلف کمتر دچار شکستگی خواهد شد.

قیمت آینه آرایشگاهی و کیفیت آینه قدی مدل sn4418 ازجمله مواردی است که شمارا از خرید این محصول راضی نگه می‌دارد. در صورت تمایل می‌توانید خرید آنلاین آینه آرایشگاهی مدل SN4418 را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا به‌عنوان بزرگ‌ترین سامانه فروش محصولات زیبایی در کشور انجام دهید.

  • 20 کیلوگرم
  • صنعت نواز
  • آیینه آرایشگاهی
  • فایبر گلاس
  • آرایشگاه و سالن زیبایی
مــزایا
مــعایب