آیینه کنسول گریم مدل 206

3,530,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

آینه و کنسول مدل گریم یکی از بهترین محصولات این گروه تجهیزات آرایشگاهی می‌باشد. ظاهر شیک و منحصربه‎فرد، جنس باکیفیت آینه و جیوه، چراغ‌های LED و رنگ‌بندی متنوع ازجمله ویژگی‌های این محصول است.

آینه‌ کنسول مخصوص گریم

یکی از لوازم پرکاربرد در آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی، آینه می‌باشد. درواقع می‌توان گفت که بدون آینه نمی‌توان کارهای آرایشی و زیبایی را انجام داد. بر همین اساس، آینه‌های متنوعی با ابعاد مختلف و شکل‌های متنوع در بازار به فروش می‌رسد. یکی از این مدل آینه‌ها، آینه چراغ‌دار می‌باشد که به آینه گریم معروف است.

آینه گریم دارای چراغ‌های بزرگ می‌باشد که برای نشان دادن ضعف‌ها و مشکلات صورت و کم‌وزیاد کردن آرایش و گریم مورداستفاده قرار می‌گیرد. کاربرد آینه گریم گسترده بوده و می‌توان از آن برای گریم فیلم‌برداری، گریم تئاتر، سالن‌های آرایشی و زیبایی و منازل استفاده کرد. آینه گریم به دلیل داشتن مزایای بسیار زیاد، در مقایسه با آینه‌های معمولی از استقبال زیادی برخوردار می‌باشد.

اگر شما هم برای آرایشگاه و یا سالن زیبایی خود به دنبال یک آینه گریم هستید، آینه کنسول گریم را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

آینه گریم به همراه میز در بازار به فروش می‌رسد. جنس قاب و کنسول این آینه از MDF مرغوب می‌باشد که رنگ آن را می‌توانید متناسب با سایر تجهیزات آرایشگاهی خود انتخاب کنید.

آینه کنسول گریم، به دلیل کیفیت بالای جنس شیشه و نقره‌اندود آن، از طول عمر بسیار زیادی برخوردار می‌باشد. در صورت نگهداری مناسب و نظافت همیشگی آن می‌توانید سال‌های زیادی از آن استفاده کنید.

یکی از ویژگی‌های مثبت آینه کنسول مدل چراغ‌دار، استفاده از لامپ‌های کم‌مصرف LED می‌باشد که علاوه بر مصرف پایین برق، از گرمای کمی نیز برخوردار است؛ بنابراین هنگام آرایش و یا گریم راحتی زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

لازم به ذکر است که لامپ‌های به‌کاررفته در آینه گریم، قابل تعویض می‌باشد.

اگر به دنبال یکی از مدرن‌ترین، بهترین و شیک‌ترین آینه‌های آرایشگاهی موجود در بازار هستید، آینه کنسول گریم را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این آینه با دارا بودن تمامی قابلیت‌های جذاب می‌تواند نیازهای شمارا برای داشتن یک آینه آرایشگاهی مرتفع سازد. برای خرید کافی است تا همین حالا محصول خود را به‌صورت اینترنتی از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا با تضمین اصالت کالا و گارانتی تهیه فرمایید.

 

  • آیینه و کنسول
  • عرض کنسول 120 سانتی متر عمق کنسول 40 الی 45 سانتی متر ارتفاع 70 الی 80 سانتی متر
  • ام دی اف
  • سالن زیبایی
  • 120*90 سانتی متر
مــزایا
مــعایب

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: