آیینه کنسول کد 4010

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

آینه کنسول مدل 4010 یکی از بهترین محصولات این گروه تجهیزات آرایشگاهی می‌باشد. ظاهر شیک و منحصربه‎فرد، کمد جادار از جنس MDF ضد آب، جنس باکیفیت آینه و جیوه، رنگ‌بندی متنوع و گارانتی 5 ساله ازجمله ویژگی‌های این محصول است.

کنسول و آینه‌ آرایشگاهی مدل 4010

یکی از مهم‌ترین اجزای دکوراسیون یک سالن زیبایی، آینه می‌باشد. اگر آینه را در جای درست استفاده کنید، فضای سالن زیبایی شما روشن‌تر و بزرگ‌تر نشان داده می‌شود.

اگر شما به دنبال یک آینه قدی هستید که بتوانید ظاهر سالن زیبایی خود را بزرگ‌تر نشان دهید، آینه کنسول آرایشگاهی با کد 4010 را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

اندازه آینه کنسول آرایشگاهی مدل 4010 بسیار بزرگ می‌باشد. شما می‌توانید این آینه را به‌تنهایی بر روی میز بگذارید و یا بر روی دیوار نصب کنید.

طراحی زیبا و خاص اطراف قاب آینه 4010 ازجمله ویژگی‌هایی است که در دکور آرایشگاه شما تأثیر بسزایی دارد.

این گروه تجهیزات آرایشگاهی این امکان را برای شما فراهم کرده است تا در صورت تمایل میزی را به‌صورت متحرک بر روی این آینه نصب کنید. جنس این میز از MDF ضد آب بوده و در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف قابل تولید می‌باشد.

جنس شیشه‌ی آینه کنسول 4010 همانند سایر مدل‌های این شرکت، از بهترین برند موجود در بازار تهیه‌شده است. به‌طوری‌که پس از سال‌ها استفاده، همچنان درخشندگی خود را مانند روز اول حفظ می‌کند.

اگر به دنبال آینه‌ای جذاب با قیمتی مناسب در طراحی دکوراسیون آرایشگاهی خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم که خرید آنلاین آینه کنسول آرایشگاهی مدل 4010 را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا انجام دهید و زیبایی را به سالن زیبایی خود بیاورید.

 

مــزایا
مــعایب