آینه آرایشگاهی sn-4416

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

کنسول و آینه‌ آرایشگاهی مدل SN-4416

دغدغه‌ی ذهنی بسیاری از آرایشگران، داشتن یک دکوراسیون جذاب و ایده آل است. دکوراسیونی که علاوه بر کاربردی بودن آن، فضای زیادی از سالن زیبایی را اشغال نکند. یکی از این عناصر مهم و کاربردی در آرایشگاه‌های زنانه و مردانه، استفاده از آینه‌های آرایشگاهی است.

این گروه تولیدی، ازجمله شرکت‌های معروف در زمینه‌ی تولید تجهیزات آرایشگاهی است. کنسول و آینه‌ی آرایشگاهی مدل SN-4416، یکی از محصولات این شرکت است که با توجه به ویژگی‌ها و مزایای مناسب آن، موردتوجه و پسند بسیاری از مدیران و طراحان دکوراسیون داخلی قرارگرفته است.

آینه آرایشگاهی SN-4416 به‌صورت گرد طراحی‌شده است. این آینه به همراه کنسول آن به فروش می‌رسد. طراحی این مجموعه بسیار زیباست و موردپسند هر سلیقه می‌باشد.

آینه آرایشگاهی مدل اس ان 4416 از بهترین مواد اولیه ساخته‌شده است. به‌عنوان‌مثال بدنه‌ی این محصول از فایبرگلاس و رزین نشکن است که علاوه بر زیبایی از کیفیت بالایی برخوردار است.

مدل SN-4416 آینه آرایشگاهی قابل تولید در رنگ‌بندی مختلف است؛ بنابراین شما می‌توانید مطابق با سلیقه و سایر وسایل موجود در آرایشگاهتان، رنگ موردنظر خود را سفارش دهید.

کیفیت آینه قدی مدل sn4416 از دیگر مزایای این محصول آرایشگاهی است. شیشه‌ی این آینه بسیار باکیفیت بوده و از بهترین برندهای موجود در بازار تهیه‌شده است.

ابعاد آینه و کنسول مدل sn-4416 بسیار بزرگ نیست و برای سالن‌های زیبایی کوچک نیز بسیار مناسب است. طول این آینه ... سانتی‌متر و عرض آن ... سانتی‌متر می‌باشد.

در‌صورتی‌که امکان خرید حضوری برای شما وجود ندارد، می‌توانید خرید آنلاین آینه آرایشگاهی مدل SN4416 را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا تجربه کنید.

قیمت محصولات این گروه تولیدی بسیار مناسب است. قیمت آینه آرایشگاهی مدل SN4416 نیز از این قاعده مستنثنی نیست. برای اطلاع از قیمت این محصول می‌توانید از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اطلاعات لازم را به دست بیاورید.

  • 20 کیلوگرم
  • صنعت نواز
  • آیینه و کنسول آرایشگاهی
  • فایبر گلاس
  • آرایشگاه و سالن زیبایی
مــزایا
مــعایب