آیینه کنسول کد 4011

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

آینه کنسول مدل 4011 یکی از بهترین محصولات این گروه تجهیزات آرایشگاهی می‌باشد. ظاهر شیک و منحصربه‎فرد، کمد جادار از جنس MDF ضد آب، جنس باکیفیت آینه و جیوه، رنگ‌بندی متنوع و گارانتی 5 ساله ازجمله ویژگی‌های این محصول است.

کنسول و آینه‌ آرایشگاهی مدل 4011

یکی از نکات کلیدی در سالن‌های زیبایی زنانه و مردانه، طراحی زیبای دکوراسیون داخلی یک آرایشگاه و چیدمان صحیح وسایل در آن فضا می‌باشد. این امر نقش مهمی در انجام صحیح کارها و جذب و رضایت بیشتر مشتری دارد. یکی از اجزای مهم دکوراسیون داخلی یک آرایشگاه آینه می‌باشد. وجود یک آینه قدی مناسب در آرایشگاه، علاوه بر بزرگ‌تر نشان دادن محیط آرایشگاه، به انجام صحیح کارهای آرایشگر نیز کمک بسیار زیادی می‌کند.

آینه کنسول آرایشگاهی مدل 4011 یکی از محصولات مدرن و زیبای این گروه تجهیزات آرایشگاهی می‌باشد که تأثیر بسزایی در زیبایی سالن آرایشگاهی شما دارد.

یکی از ویژگی‌های مثبت آینه کنسول آرایشگاهی 4011، تعداد زیاد کمدهای آن می‌باشد. این آینه دارای 4 کمد جادار و بزرگ جهت قرار دادن وسایل و تجهیزات آرایشگاه شما مانند اتو مو، سشوار، لوازم‌آرایشی، شانه و برس‌ها و ... می‌باشد. همچنین قسمت آینه آن دارای 4 قسمت مجزا جهت قرار دادن وسایلی مانند لاک، تاج عروس و ... می‌باشد.

بدنه‌ی کنسول آرایشگاهی 4011 از MDF ضد آب بوده و دارای طرح‌ها و رنگ‌های متنوع می‌باشد. این گروه تجهیزات آرایشگاهی این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید رنگ مورد دلخواه چوب این بدنه را با توجه به سایر تجهیزات آرایشگاهی خود انتخاب نمایید تا بین وسایل شما در آرایشگاه و آینه هماهنگی ایجاد شود.

جنس شیشه‌ی آینه‌قدی با کد 4011، از بهترین برندهای موجود در بازار تهیه‌شده است و در استفاده‌های مکرر درخشندگی خود را از دست نمی‌دهد.

اگر به دنبال آینه‌ای جذاب با قیمتی مناسب در طراحی دکوراسیون آرایشگاهی خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم که خرید آنلاین آینه آرایشگاهی مدل 4011 را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا انجام دهید و زیبایی را به سالن زیبایی خود بیاورید.

مــزایا
مــعایب