آیینه بدون میز کد 803

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

آینه بدون میز مدل 803 یکی از بهترین محصولات این گروه تجهیزات آرایشگاهی می‌باشد. ظاهر شیک و منحصربه‎فرد، جنس باکیفیت آینه و جیوه، رنگ‌بندی متنوع و گارانتی 5 ساله ازجمله ویژگی‌های این محصول است.

آینه بدون میز مدل 803

دکوراسیون سالن‌های زیبایی، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به این دلیل که این سالن‌ها، محل رفت‌وآمد بسیاری از افراد می‌باشد که ساعت‌های طولانی از وقت خود را در آن مکان می‌گذرانند؛ بنابراین بهتر است از تجهیزاتی استفاده کنید که علاوه بر عملکرد خاص، از زیبایی زیادی نیز برخوردار باشد. یکی از تجهیزات ضروری هر سالن آرایشگاهی، آینه آرایشگاهی می‌باشد که تأثیر بسیار زیادی بر زیبایی دکوراسیون محل کار شما می‌گذارد. حال اگر قصد خرید یک آینه آرایشگاهی را دارید، بهتر است از آینه‌های بزرگ را انتخاب کنید تا علاوه بر بزرگ نشان دادن محیط کار، مشتری نیز بتواند نتیجه‌ی کار شمارا به‌راحتی در آینه ببیند.

این گروه تولیدی یکی از شرکت‌های مطرح داخلی در زمینه‌ی تولید تجهیزات و صندلی‌های آرایشگاهی می‌باشد. ازجمله محصولات این شرکت می‌توان به صندلی برقی، فایل آرایشگاهی، صندلی کپ و کوتاهی، تابوره، آینه آرایشگاهی به همراه کنسول، صندلی انتظار و ... اشاره کرد. آینه بدون میز مدل 803 یکی از بهترین محصولات این شرکت می‌باشد که شمارا از خرید آن پشیمان نخواهد کرد.

آینه آرایشگاهی مدل 803 برای میزهای آرایشگاهی که بدون آینه ساخته‌شده است بسیار مناسب می‌باشد. سایز این آینه بسیار مناسب بوده و با قاب بزرگ و زیبا، فضایی دل‌نشین را برای سالن زیبایی شما به ارمغان می‌آورد.

این شرکت شیشه‌ی آینه آرایشگاهی 803 را از بهترین برندهای موجود در بازار تهیه‌کرده است. شفافیت شیشه‌ی این آینه به‌قدری بالاست که شمارا شگفت‌زده خواهد کرد.

بدنه‌ی فایبرگلاس با رنگ‌های متنوع از دیگر ویژگی‌های قابل ذکر در آینه‌ی آرایشگاهی 803 می‌باشد. این ویژگی علاوه بر کیفیت بالای بدنه‌، در زیبایی محصول نیز تأثیر بسزایی داشته است.

لذت خرید اینترنتی آینه بدون میز مدل 803 را همراه با تضمین اصالت، کیفیت کالا و امنیت کامل در فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا، تجربه کنید.

مــزایا
مــعایب