قاب آینه کد 812

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

آینه کنسول مدل 812 یکی از بهترین محصولات این گروه تجهیزات آرایشگاهی می‌باشد. ظاهر شیک و منحصربه‎فرد، جنس باکیفیت آینه و جیوه، رنگ‌بندی متنوع و گارانتی 5 ساله ازجمله ویژگی‌های این محصول است.

کنسول و آینه‌ آرایشگاهی مدل 812

وجود یک آینه شیک و زیبا در دکوراسیون داخلی یک آرایشگاه معجزه می‌کند. همچنین تلفیق نور و آینه می‌تواند حس زیبایی را در فضای آرایشگاه شما ایجاد کند؛ بنابراین می‌توانید با کمترین هزینه، بیشترین تغییر ار در سالن زیبایی خود ایجاد کنید. از طرفی دیگر باید به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از یک آینه‌ی مناسب می‌تواند تسلط و عملکرد شمارا در حین امور خدمات آرایشی بیشتر کند. اگر برای آرایشگاه خود دنبال یک آینه هستید، آینه مدل 812 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این آینه به‌صورت تک ارائه شده و می‌توانید هم بر روی میز قرار دهید و هم بر روی دیوار نصب کنید.

قاب زیبایی در اطراف آینه 812 قرار دارد که این آینه را در نوع خود مثال‌زدنی کرده است؛ بنابراین اگر می‌خواهید که زیبایی را به سالن آرایشگاهی خود بیاورید، خرید این محصول را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

شیشه‌ی آینه قدی مدل 812 بسیار شفاف می‌باشد. این ویژگی به دلیل نوع شیشهی آن می‌باشد که از بهترین برندهای موجود در بازار تهیه شده است.

لذت خرید اینترنتی آینه مدل 812 را با تضمین اصالت، کیفیت و قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا تجربه کنید. در صورت خرید این محصول می‌توانید از گارانتی 5 ساله این شرکت بهره‌مند شوید.

  • فاپکو
  • آیینه سرپایی
  • چوب و فلز
  • سالن های زیبایی
مــزایا
مــعایب