قاب آیینه کد 810

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

آینه مدل 800 یکی از بهترین محصولات گروه تجهیزات آرایشگاهی می‌باشد. ظاهر شیک و منحصربه‎فرد، جنس باکیفیت آینه و جیوه، دارای دو کشو جادار، رنگ‌بندی متنوع و گارانتی 5 ساله ازجمله ویژگی‌های این محصول است.

آینه‌ آرایشگاهی مدل 800

یکی از اجزای تأثیرگذار در آرایشگاه‌ها، آینه آرایشگاهی می‌باشد. فضای منحصربه‎فردی که آینه‌های آرایشگاهی ایجاد می‌کنند بسیار تأثیرگذار و زیبا می‌باشد. همچنین علاوه بر زیبایی، آینه باعث می‌شود تا فضای آرایشگاه شما بزرگ‌تر نشان داده شود.

این شرکت ایرانی ازجمله شرکت‌های مطرح در حوزه تجهیزات آرایشگاهی می‌باشد. یکی از محصولات زیبا و منحصربه‌فرد این شرکت آینه آرایشگاهی مدل 810 می‌باشد.

قاب زیبای اطراف آینه‌ی آرایشگاهی مدل 810 به شکل دایره‌ای بوده و زیبایی خاصی به این محصول بخشیده است. به‌طوری‌که با فضاها و دکورهای داخلی سالن زیبایی شما هماهنگی دارد.

جنس شیشه‌ی آینه‌ی آرایشگاهی مدل 810 بسیار باکیفیت بوده و از بهترین برندهای موجود در بازار تهیه‌شده است. درخشندگی این شیشه به‌گونه‌ای است که فضای سالن زیبایی شمارا روشن‌تر از قبل خواهد کرد.

لذت خرید اینترنتی آینه مدل 810 را با تضمین اصالت، کیفیت و قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا تجربه کنید. در صورت خرید این محصول می‌توانید از گارانتی 5 ساله این شرکت بهره‌مند شوید.

 

  • فاپکو
  • آیینه جدا
  • چوب و فلز
مــزایا
مــعایب