آیینه کنسول کد 4003

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

آینه کنسول به همراه کاسه سرشور مدل 4003 یکی از بهترین محصولات گروه تجهیزات آرایشگاهی فاپکو می‌باشد. ظاهر شیک و منحصربه‎فرد، چهار کمد جادار، جنس باکیفیت آینه و جیوه، وجود کاسه سرشور، رنگ‌بندی متنوع و گارانتی 5 ساله ازجمله ویژگی‌های این محصول است.

کنسول و آینه‌ آرایشگاهی مدل 4003 به همراه کاسه سرشور

اگر به فکر تأسیس یک آرایشگاه هستید، نیازمند وسایل و تجهیزات بسیاری می‌باشید. یکی از وسایل ضروری برای یک سالن زیبایی، خرید یک میز آرایشگاهی مناسب می‌باشد. یک میز آرایشی مناسب علاوه بر داشتن فضای نگهداری لوازم می‌بایست دارای آینه مناسبی نیز باشد. به این دلیل که بخش عظیمی از سالن‌های آرایشگاه زنانه مختص خدماتی مانند می‌کاپ، شینیون، کوتاهی، اصلاح و ... می‌باشد.

انجام این امور و خدمات، بدون یک آینه‌ی مناسب آرایشگاهی غیرممکن می‌باشد. وجود یک آینه‌ی آرایشگاهی مناسب علاوه بر کمک به شما در حین کار، باعث می‌شود تا مشتری متوجه شود که چقدر شما در کارتان حرفه‌ای هستید؛ بنابراین اگر به دنبال یک آینه‌ی آرایشگاهی خاص و منحصربه‌فرد هستید، آینه کنسول آرایشگاهی مدل 4003 را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

این محصول آرایشگاهی که به سفارش نمایندگی شرکت وال (WAHL) می‌باشد، در تجهیزات آرایشگاهی این شرکت تولیدشده است و یک محصول رقابتی با نمونه‌های خارجی می‌باشد.

اولین چیزی که در آینه کنسول آرایشگاهی مدل 4003 به چشم می‌خورد، وجود کاسه سرشور در این محصول می‌باشد که این محصول را در نوع خود منحصربه‌فرد کرده است؛ بنابراین اگر می‌خواهید که با صرف هزینه‌ای مناسب، محصولی چندکاربره را داشته باشید، آینه کنسول به همراه کاسه سرشور مدل 4003 را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

کاسه سرشور موجود در این محصول طبق اصول ارگونومی بوده و جنس بدنه‌ی آن باکیفیت می‌باشد. همچنین شیرآلات استفاده‌شده در آن از مرغوب‌ترین برندهای موجود در بازار می‌باشد.

کنسول طراحی شده در آینه مدل 4003 دارای چندین کمد جادار بوده که به نظم دهی وسایل شما نظیر اتو مو، سشوار، لاک‌ها، لوازم‌آرایشی و ... کمک بسیاری می‌کند.

جنس بدنه‌ی کنسول 4003 از MDF ضد آب بوده و دارای طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی می‌باشد. این گروه تجهیزات آرایشگاهی این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید رنگ مورد دلخواه خود را با توجه به سایر تجهیزات موجود در سالن زیبایی‌تان انتخاب و سفارش نمایید.

کیفیت آینه آرایشگاهی 4003 بسیار بالاست. به‌عنوان‌مثال شیشه استفاده در آینه مدل 4003 از بهترین برندهای موجود در بازار تهیه‌شده است. به‌طوری‌که در استفاده‌های طولانی‌مدت همچنان درخشندگی خود را حفظ خواهد کرد.

خرید آنلاین آینه آرایشگاهی مدل 4003 برای شما نیز فراهم‌شده است. در صورت تمایل می‌توانید آینه کنسول به همراه کاسه سرشور با کد 4003 را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا سفارش دهید و از گارانتی 5 ساله آن بهره‌مند شوید. قیمت آینه آرایشگاهی در مقایسه با ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن بسیار مناسب است. امیدواریم که با خرید این محصول، زیبایی سالن آرایشگاهی شما تضمین شود.

مــزایا
مــعایب