آینه آرایشگاهی SN-4410

12,000,000 تومان

خرید تلفنی محصول

6 قلم

آینه‌قدی آرایشگاهی مدل SN-4410

اگر دوست دارید تا دکوراسیون سالن زیبایی خود را به بهترین شکل طراحی کنید و یا اگر به فکر تغییر دکوراسیون آرایشگاهتان افتاده‌اید، خرید تجهیزات آرایشگاهی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. به‌عنوان‌مثال می‌توانید با عوض کردن آینه، تغییر چشم‌گیری را برای آرایشگاه خود به ارمغان بیاورید.

یکی از آینه‌های باکیفیت این گروه تولیدی، ست آینه قدی و کنسول مدل sn-4410 می‌باشد.

اگر دوست دارید که سالن زیبایی شما نامرتب و به‌هم‌ریخته به نظر نرسد، آینه و کنسول آرایشگاهی SN-4410 یک گزینه‌ی پیشنهادی بسیار عالی برای شماست. آینه آرایشگاهی مدل اس ان 4410 دارای یک کنسول یک کشویی به همراه یک فایل چهار کشویی می‌باشد؛ بنابراین می‌توانید وسایل و تجهیزات خود را درون آن‌ها قرار دهید.

جنس بدنه‌‌ی کنسول مدل SN-4410 آینه آرایشگاهی، از MDF و یا فایبرگلاس می‌باشد. این گروه تولیدی این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید رنگ بدنه آینه قدی مدل SN4410 را مطابق با خواسته‌ی خود سفارش دهید.

کیفیت آینه قدی مدل sn4410 بسیار مرغوب می‌باشد. شما می‌توانید این ویژگی را در جنس شیشه‌ی بکار رفته در آن مشاهده کنید. شیشه‌ی این آینه از بهترین برندهای مطرح در بازار تهیه‌شده است.

طول آینه و کنسول آرایشگاهی مدل SN4410 ... سانتی‌متر و عرض آن ... سانتی‌متر می‌باشد. ابعاد مناسب این محصول آرایشگاهی، برای انجام اموری مانند میکاپ، شینیون، اصلاح و ... بسیار مناسب می‌باشد.

اگر به دنبال آینه‌ای جذاب با قیمتی مناسب در طراحی دکوراسیون آرایشگاهی خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم که خرید آنلاین آینه آرایشگاهی مدل SN4410 را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا انجام دهید و زیبایی را به سالن زیبایی خود بیاورید.

  • 50 کیلوگرم
  • آیینه آرایشگاهی
  • دارای دو عدد آینه، دو عدد کنسول تک کشو و چهار عدد کشو ام دی اف
  • بدنه از جنس ام دی اف و سی ان سی شده
  • آرایشگاه و سالن زیبایی
مــزایا
مــعایب