آیینه ایستاده کد 814

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

آینه ایستاده مدل 814 یکی از بهترین محصولات این گروه تجهیزات آرایشگاهی می‌باشد. ظاهر شیک و منحصربه‎فرد، جنس باکیفیت آینه و جیوه، رنگ‌بندی متنوع و گارانتی 5 ساله ازجمله ویژگی‌های این محصول است.

آینه قدی مدل 814

آینه یک عضو جدانشدنی هر سالن زیبایی می‌باشد. خرید آینه آرایشگاهی مناسب، هم برای مشتری و هم برای آرایشگر بسیار مهم می‌باشد. مشتری دوست دارد تا واقعیت چهره‌ی خود را پس از آرایش زیبایی در آینه ببیند. از طرفی دیگر آرایشگر نیز برای کنترل کار خود به آینه نیاز دارد. آینه‌های آرایشگاهی از نظر مدل آینه و ابعاد متفاوت می‌باشند. به‌عنوان‌مثال برخی از آینه‌ها به همراه کنسول بوده و یا به‌صورت بلند یا نیمه بلند به فروش می‌رسد. اگر برای سالن زیبایی خود به دنبال یک آینه‌قدی هستید، آینه مدل 814 را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

آینه ایستاده مدل 814 به شکل طولی و بلند طراحی‌شده است. ابعاد این آینه در مقایسه با آینه‌های معمولی کمی بزرگ‌تر می‌باشد. به‌طوری‌که مشتری با ایستادن در مقابل آن می‌تواند تصویر کامل خود را مشاهده کند.

نکته قابل توجه در رابطه با مدل 814 آینه این است که نمی‌توان این آینه را به همراه کنسول استفاده کنید؛ زیرا اندازه‌ی این آینه به‌قدری است که فضای کافی برای نصب کنسول در زیر آن ندارد.

از دیگر ویژگی‌های مثبت آینه‌ی قدی با کد 814 می‌توان به شفافیت شیشه‌ی این آینه اشاره کرد. این شرکت برای تهیه شیشه‌ی این آینه از بهترین برندهای موجود در بازار استفاده کرده است.

اگر به دنبال زیبایی آرایشگاه خود هستید تا از این طریق مشتریان بیشتری را جذب کنید، خرید آینه آرایشگاهی با کد 814 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. شما می‌توانید این آینه را به‌صورت اینترنتی از فروشگاه بیوتی کالا خریداری کنید. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که این محصول را با اصالت کالا و بدون هیچ‌گونه خرابی تحویل شما خواهیم داد.

مــزایا
مــعایب