آیینه کنسول کد 4007

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

آینه کنسول مدل 4007 یکی از بهترین محصولات این گروه تجهیزات آرایشگاهی می‌باشد. ظاهر شیک و منحصربه‎فرد، چهار کمد جادار، جنس باکیفیت آینه و جیوه، رنگ‌بندی متنوع و گارانتی 5 ساله ازجمله ویژگی‌های این محصول است.

کنسول و آینه‌ آرایشگاهی مدل 4007

اگر به‌تازگی به فکر تأسیس یک آرایشگاه افتاده‌اید، آینه آرایشگاهی ازجمله مهم‌ترین تجهیزات آرایشگاهی است که باید در لیست خرید خود قرار دهید. وجود آینه‌ی قدی در سالن‌های زیبایی باعث می‌شود تا مشتری بتواند تغییرات را بر روی ظاهر خود مشاهده کند. از طرف دیگر شما نیز می‌تواند چهره مشتری خود را در آینه ببیند. این کار باعث می‌شود تا شما بتواند به‌راحتی مشکلات موجود در ظاهر مشتری را دیده و برطرف نماید.

اگر به دنبال یک آینه کنسول آرایشگاهی خاص و منحصربه‎فرد هستید، آینه کنسول آرایشگاهی با کد 4007 را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

ظاهر خاص و شیک آینه کنسول مدل 4007 نظر هر مشتری مشکل‌پسندی را به خود جلب می‌کند.

جنس بدنه‌ی کنسول مدل 4007، از MDF مرغوب با روکش ضد آب بوده و برای اولین بار در ایران در این گروه تجهیزات آرایشگاهی تولیدشده است. بدنه‌ی این محصول در رنگ‌های و طرح‌های مختلف قابل تولید می‌باشد؛ بنابراین اگر قصد خرید این محصول را دارید، می‌توانید طرح و رنگ مورد دلخواه خود را جهت هماهنگی با سایر تجهیزات موجود در سالن زیبایی‌تان سفارش دهید.

کنسول موجود در آینه با کد 4007 دارای یک کمد جادار و بزرگ جهت قرار دادن وسایل آرایشگاهی شما می‌باشد.

اگر جنس شیشه‌ی آینه برای شما اهمیت دارد، باید بگوییم که شیشه‌ی آینه مدل 4007، از بهترین برند موجود در بازار است که علاوه بر مقاومت بالا از درخشندگی خاصی برخوردار است.

آینه کنسول آرایشگاهی 4007 به سفارش نمایندگی شرکت وال (WaHL) در گروه تجهیزات آرایشگاهی تولیدشده است. کیفیت این محصول به‌قدری بالاست که به‌عنوان یک محصول رقابتی با نمونه‌های خارجی می‌باشد.

در صورت تمایل می‌توانید آینه کنسول آرایشگاهی با کد 4007 را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا سفارش دهید و از خرید خود لذت ببرید. در صورت خرید می‌توانید از گارانتی 5 ساله این محصول بهره‌مند شوید.

مــزایا
مــعایب