آیینه کد 837

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

آینه چراغ‌دار مدل 837 یکی از بهترین محصولات گروه تجهیزات آرایشگاهی فاپکو می‌باشد. لامپ دار بودن، ظاهر شیک و منحصربه‎فرد، جنس باکیفیت آینه و جیوه، رنگ‌بندی متنوع و گارانتی 5 ساله ازجمله ویژگی‌های این محصول است.

آینه مدل 837

برای داشتن دکوراسیونی جذاب و ایده آل در یک آرایشگاه زنانه، وجود برخی تجهیزات آرایشگاهی بسیار ضروری می‌باشد. یکی از اعضای ثابت و جدانشدنی هر آرایشگاه، آینه آرایشگاهی می‌باشد که برای آرایشگاه‌های زنانه کوچک و بزرگ نقش بسیار کلیدی بازی می‌کند. وجود آینه آرایشگاهی در فضاهای کوچک باعث می‌شود تا فضا چند برابر نشان داده شود. اگر شما هم برای چنین محیطی به دنبال یک آینه‌ی مناسب هستید، آینه آرایشگاهی مدل 837 را پیشنهاد می‌دهیم.

آینه مدل 837 به‌صورت چراغ‌دار طراحی‌شده است. به‌گونه‌ای که در اطراف قاب آن 15 لامپ LED وصل شده است. شما می‌توانید این آینه را به‌عنوان آینه گریم نیز استفاده کنید. علاوه بر این آینه 837 به‌عنوان یک منبع اضافی نورپردازی در سالن زیبایی شما نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد.

کاربرد آینه آرایشگاهی 837 گسترده است و می‌توانید علاوه بر نصب بر روی دیوار، بر روی میز نیز قرار دهید و از آن استفاده کنید.

شفافیت شیشه‌ی این آینه بسیار عالی می‌باشد. به این دلیل که این شرکت شیشه‌ی آینه آرایشگاهی 837 را از بهترین برندهای موجود در بازار تهیه‌کرده است.

لذت خرید اینترنتی آینه آرایشگاهی مدل 837 را همراه با تضمین اصالت، کیفیت کالا و امنیت کامل در فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا، تجربه کنید.

 

مــزایا
مــعایب