آیینه مدل sn-4433

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

12 قلم

آینه آرایشگاهی مدل SN-4433 از جنس فایبرگلاس و رزین نشکن می‌باشد. جنس شیشه‌ی آینه از بهترین برندهای موجود در بازار تهیه‌شده است.

آینه‌قدی آرایشگاهی مدل SN-4433

یکی از نکات کلیدی در سالن‌های زیبایی زنانه و مردانه، طراحی زیبای دکوراسیون داخلی یک آرایشگاه و چیدمان صحیح وسایل در آن فضا می‌باشد. این امر نقش مهمی در انجام صحیح کارها و جذب و رضایت بیشتر مشتری دارد. یکی از اجزای مهم دکوراسیون داخلی یک آرایشگاه آینه می‌باشد. وجود یک آینه قدی مناسب در آرایشگاه، علاوه بر بزرگ‌تر نشان دادن محیط آرایشگاه، به انجام صحیح کارهای آرایشگر نیز کمک بسیار زیادی می‌کند. اگر شما هم به دنبال یک آینه قدی مناسب برای آرایشگاه خود هستید، آینه‌های این گروه تولیدی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

آینه قدی مدل SN-4433، یکی از محصولات باکیفیت این گروه تولیدی می‌باشد که با توجه به قیمت مناسب آن، موردتوجه بسیاری از مدیران و طراحان دکوراسیون سالن‌های زیبایی قرارگرفته است.

جنس شیشه‌ی آینه قدی مدل 4433، از بهترین برندهای موجود در بازار تهیه‌شده است و در استفاده‌های مکرر دچار شکستگی نخواهد شد.

بدنه‌ی آینه آرایشگاهی مدل sn-4433، بسیار زیبا طراحی‌شده است و جنس آن از فایبرگلاس و رزین نشکن می‌باشد.

طول آینه آرایشگاهی مدل SN4433 ... سانتی‌متر و عرض آن ... سانتی‌متر می‌باشد. ابعاد مناسب این محصول آرایشگاهی، برای انجام اموری مانند میکاپ، شینیون، اصلاح و ... بسیار مناسب می‌باشد.

اگر به دنبال آینه‌ای جذاب با قیمتی مناسب در طراحی دکوراسیون آرایشگاهی خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم که خرید آنلاین آینه آرایشگاهی مدل SN4433 را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا انجام دهید و زیبایی را به سالن زیبایی خود بیاورید.

  • 20 کیلوگرم
  • صنعت نواز
  • آیینه آرایشگاهی
  • فایبر گلاس
  • آرایشگاه و سالن زیبایی
مــزایا
مــعایب