قاب آیینه کد 808

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

آینه کنسول مدل 808 یکی از بهترین محصولات این گروه تجهیزات آرایشگاهی می‌باشد. ظاهر شیک و منحصربه‎فرد، جنس باکیفیت آینه و جیوه، رنگ‌بندی متنوع و گارانتی 5 ساله ازجمله ویژگی‌های این محصول است.

کنسول و آینه‌ آرایشگاهی مدل 808

دیوارها فضای بسیار زیادی از محیط داخلی یک آرایشگاه را احاطه کرده‌اند. این ویژگی به‌خصوص در آرایشگاه‌هایی که از فضای کافی برخوردار نمی‌باشند، بسیار اهمیت دارد؛ بنابراین شما می‌توانید با نصب تجهیزات آرایشگاهی مانند آینه، به دیوار بی‌جان محیط کار خود حس و حال ببخشید. یکی از محصولات زیبا و شیک این شرکت، آینه آرایشگاهی 808 آن می‌باشد. شکل ظاهری این آینه به‌قدری زیباست که نقش بسیار مؤثری را در زیبایی محیط دکوراسیون سالن زیبایی شما بازی می‌کند.

کاربرد آینه آرایشگاهی 808 گسترده است و می‌توانید علاوه بر نصب بر روی دیوار، بر روی میز نیز قرار دهید و از آن استفاده کنید.

این شرکت شیشه‌ی آینه آرایشگاهی 808 را از بهترین برندهای موجود در بازار تهیه‌کرده است. این ویژگی باعث شده است تا آینه از شفافیت خاصی برخوردار باشد.

بدنه‌ی فایبرگلاس با رنگ‌های متنوع از دیگر ویژگی‌های قابل ذکر در آینه‌ی آرایشگاهی 808 می‌باشد. این ویژگی علاوه بر کیفیت بالای بدنه‌، در زیبایی محصول نیز تأثیر بسزایی داشته است.

شما می‌توانید این محصول ایرانی را از با گارانتی 5 ساله از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا سفارش دهید.

مــزایا
مــعایب