قاب آیینه کد 802

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

آینه کنسول مدل 802 یکی از بهترین محصولات این گروه تجهیزات آرایشگاهی می‌باشد. ظاهر شیک و منحصربه‎فرد، جنس باکیفیت آینه و جیوه، دارا بودن 4 کشو جادار، رنگ‌بندی متنوع و گارانتی 5 ساله ازجمله ویژگی‌های این محصول است.

کنسول و آینه‌ آرایشگاهی مدل 802

اگر به دنبال یک راه آسان برای انعکاس زیبایی در فضای سالن آرایشگاهی خود هستید، در خرید آینه دقت داشته باشید. آینه درواقع یک عنصر مهم و تأثیرگذار در دکوراسیون داخلی یک سالن زیبایی به شمار می‌رود. هرچقدر آینه شما بزرگ‌تر و زیباتر باشد، زیبایی فضای سالن آرایشگاهی شما نیز دوچندان می‌شود. از طرفی دیگر خرید یک آینه بزرگ می‌تواند به تسلط بیشتر و عملکرد بهتر شما کمک بسیار زیادی کند. اگر از نظر فضای آرایشگاه مشکلی ندارید، پیشنهاد ما به شما خرید آینه و کنسول آرایشگاهی مدل 802 می‌باشد.

چیزی که در نگاه اول توجه شمارا به آن جلب می‌کند، طراحی هشت ضلعی آینه‌ی 802 می‌باشد که در نوع خود مثال‌زدنی است.

شیشه‌ی آینه‌ی مدل 802 از بهترین برندهای موجود در بازار تهیه‌شده است. جیوه‌ی این شیشه نیز بسیار مرغوب می‌باشد. به‌طوری‌که پس از چند سال شفافیت آن همانند روز اول می‌باشد.

آینه 802 به همراه یک میز با پنج کشو به فروش می‌رسد؛ بنابراین علاوه بر آینه می‌توان به‌عنوان یک کمد نیز از آن استفاده کرد و وسایل ضروری مانند سشوار، شانه، اتو مو و ... را داخل آن نگهداری کرد.

رنگ‌ آینه کنسول 802 بسیار متنوع بوده و طبق نظر شما تولید خواهد شد.

در صورت تمایل می‌توانید خرید اینترنتی آینه 802 را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا انجام داده و از گارانتی 5 ساله‌ی این شرکت بهره‌مند شوید.

  • فاپکو
  • آیینه آرایشگاهی
  • چوب و فلز
  • سالن های زیبایی
مــزایا
مــعایب