آیینه آرایشگاهی کد 806

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

آینه قدی آرایشگاهی مدل 806 با ظاهری شیک و خاص، بدنه مرغوب و شیشه باکیفیت مناسب انجام اموری مانند اصلاح، شینیون و ... می‌باشد.

آینه‌قدی آرایشگاهی مدل 806

اگر به فکر تغییر دکوراسیون آرایشگاهتان افتاده‌اید، تغییر آینه سالن زیبایی‌تان را به شما پیشنهاد می‌دهیم. با عوض کردن آینه، می‌توانید تغییر چشم‌گیری را برای آرایشگاه خود به ارمغان بیاورید.

این شرکت محبوب یکی از شرکت‌های داخلی می‌باشد که در زمینه‌ی تجهیزات آرایشگاهی فعالیت می‌کند. یکی از آینه‌های باکیفیت این گروه تجهیزات آرایشگاهی، آینه‌ی قدی و کنسول مدل 806 آن می‌باشد که با نام تجاری آینه آرایشگاهی  با کد 806 به بازار عرضه می‌شود.

اولین چیزی که در نگاه اول به چشم می‌آید، طراحی زیبا و منحصربه‎فرد آینه آرایشگاهی  مدل 806 می‌باشد که در نوع خود بی‌نظیر می‎باشد.

جنس بدنه‌‌ی مدل 806 آینه آرایشگاهی، از فایبرگلاس می‌باشد. این شرکت  این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید رنگ بدنه آینه قدی مدل 806 را مطابق با خواسته‌ی خود سفارش دهید.

کیفیت آینه قدی مدل 806 بسیار مرغوب می‌باشد. شما می‌توانید این ویژگی را در جنس شیشه‌ی بکار رفته در آن مشاهده کنید. شیشه‌ی این آینه از بهترین برندهای مطرح در بازار تهیه‌شده است.

اگر فضای آرایشگاه شما بزرگ نیست، نگران نباشید. ابعاد جمع‌وجور این آینه برای هر فضایی بسیار مناسب می‌باشد. طول آینه آرایشگاهی مدل 806 ... سانتی‌متر و عرض آن ... سانتی‌متر می‌باشد.

اگر به دنبال آینه‌ای جذاب و زیبا با قیمتی مناسب برای طراحی دکوراسیون آرایشگاهی خود هستید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که خرید آنلاین آینه آرایشگاهی مدل 806 را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا از دست ندهید و زیبایی را به سالن زیبایی هدیه دهید.

مــزایا
مــعایب