قاب آیینه کد 801

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

آینه کنسول مدل 801 یکی از بهترین محصولات گروه تجهیزات آرایشگاهی فاپکو می‌باشد. ظاهر شیک و منحصربه‎فرد، چهار کمد جادار، جنس باکیفیت آینه و جیوه، رنگ‌بندی متنوع و گارانتی 5 ساله ازجمله ویژگی‌های این محصول است.

کنسول و آینه‌ آرایشگاهی مدل 801

آینه جزو ضروری‌ترین تجهیزات یک سالن آرایشگاهی است که بدون آن هیچ کاری امکان‌پذیر نمی‌باشد. از این رو در سالن‌های زیبایی تمامی فعالیت‌ها مانند شینیون، رنگ، اصلاح و کوتاهی براساس آینه انجام می‌شود. کاربرد آینه آرایشگاهی بسیار بالاست و علاوه بر راحتی کار آرایشگر، باعث بزرگ‌تر نشان دادن ظاهر آرایشگاه نیز می‌شود.

این برند نام‌آشنای که در زمینه‌ی تولید تجهیزات آرایشگاهی فعالیت می‎کند، اقدام به تولید آینه‌های آرایشگاهی در بالاترین کیفیت کرده است. آینه و کنسول مدل 801 یکی از محصولات این گروه تجهیزات آرایشگاهی است. این آینه دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که در بخش زیر به آن پرداخته‌ایم:

کنسول و آینه آرایشگاهی 801 دارای چهار کشوی جادار می‌باشد؛ بنابراین اگر به دنبال یک آینه آرایشگاهی کمد دار هستید، آینه آرایشگاهی مدل 801 را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

آینه آرایشگاهی کمد دار مدل 801، از متریال درجه یک و عالی ساخته‌شده است؛ بنابراین خیال شما از کیفیت بدنه آینه و کنسول مدل 801 راحت باشد. در صورت تمایل می‌توانید رنگ بدنه و کنسول مدل 801 آینه آرایشگاهی را مطابق با سایر تجهیزات آرایشگاهی سالن زیبایی‌تان سفارش دهید.

آینه آینه‌ی آرایشگاهی مدل 801 به‌صورت گرد و شیشه‌ی آن از بهترین برند موجود در بازار ساخته‌شده است که مقاومت خوبی در برابر شکستگی از خود نشان می‎دهد. همچنین جیوه‌ی استفاده‌شده در پشت این آینه بسیار باکیفیت می‌باشد. به‌طوری‌که در استفاده‌های طولانی‌مدت همچنان درخشندگی روز اول را دارد.

وزن آینه و کنسول مدل 801 بسیار سبک است؛ بنابراین می‌توانید به‌راحتی و بدون هیچ کمکی آن را جابه‌جا کنید. همچنین اندازه این آینه بسیار مناسب است و برای انجام کارهای آرایشگاهی تصویری مناسب با زاویه‌ی عالی را به شما نشان خواهد داد.

قیمت آینه آرایشگاهی با کد 801 بسیار مناسب است و خرید آنلاین آینه کنسول مدل 801 را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا به شما پیشنهاد می‌دهیم. در صورت خرید می‌توانید از گارانتی 5 ساله این محصول بهره‌مند شوید.

مــزایا
مــعایب