آینه آرایشگاهی SN-4421

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

آینه‌قدی آرایشگاهی مدل SN-4421

کوتاه کردن مو، شینیون، آرایش صورت، مانیکور و ... ازجمله کارهایی است که باعث جذب افراد به سالن‌های زیبایی می‌شود. استفاده از تجهیزات آرایشگاهی باکیفیت، در کنار تأثیری که بر جذب مشتری دارد، باید به‌گونه‌ای باشد که فضایی مناسب را برای پرسنلی که در این سالن مشغول به کار هستند، ایجاد کند.

اولین و مهم‌ترین عنصری که در طراحی دکوراسیون داخلی یک آرایشگاه اهمیت دارد، آینه آرایشگاهی می‌باشد. آینه مدل SN-4421 یکی از محصولات باکیفیت این برند  است که با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، توجه بسیاری از مدیران سالن‌های زیبایی را به خود جذب کرده است.

اگر به دنبال یک آینه آرایشگاهی با ظاهری زیبا و فرمی مدرن هستید، آینه آرایشگاهی مدل اس ان 4421 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. طراحی خاص و شیک این آینه جلوه‌ی خاصی به فضای سالن زیبایی‌تان می‌بخشد. این آینه بدون کنسول به فروش می‌رسد و برای نصب در دیوار آرایشگاه بسیار مناسب است.

طول آینه قدی مدل SN4421، ... سانتی‌متر و عرض آن ... سانتی‌متر می‌باشد. اگر آرایشگاه شما کوچک است، با جایگذاری درست آینه آرایشگاهی SN-4421 در دیوار، می‌توانید فضای سالن آرایشگاهی خود را بزرگ‌تر و روشن‌تر کنید.

یکی از نکات قابل‌توجه در آینه قدی مدل sn-4421 کیفیت مواد اولیه به‌کاررفته در این محصول است. مواد اولیه بدنه و دور قاب آینه از فایبرگلاس نشکن می‌باشد. همچنین شیشه استفاده‌شده در مدل SN-4421 آینه آرایشگاهی، از بهترین برندهای موجود در بازار تهیه‌شده است. تمامی این ویژگی‌ها باعث شده است تا به مزایای این محصول افزوده شود.

در صورت تمایل می‌توانید خرید آنلاین آینه آرایشگاهی مدل SN4421 را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا انجام دهید. قیمت آینه آرایشگاهی و کیفیت آینه قدی مدل sn4421 ازجمله ویژگی‌هایی است که خریدی مطمئن و به‌جا برای شما به ارمغان می‌آورد.

  • 20 کیلوگرم
  • صنعت نواز
  • آیینه آرایشگاهی
  • فایبر گلاس
  • آرایشگاه و سالن زیبایی
مــزایا
مــعایب