سرشور خارجی کد 332

26,500,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

سرشور وارداتی کد 332 یک سرشور نشسته است که با ویژگی‌هایی مانند روکش چرم تنفسی، شیرآلات درجه یک، بدنه فایبر گلاس، زیرپایی مجزا و... به یکی از پرفروش‌ترین سرشورهای نشسته در بازار تبدیل شده است.

امروزه خرید یک سرشور در آرایشگاه‌های زنانه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. چرا که بدون وجود این وسیله، ارائه خدمات مربوط به زیبایی و مو ناقص خواهد بود. اگر شما هم به دنبال یک سرشور باکیفیت و زیبا می‌گردید، سرشور وارداتی کد 332 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این محصول کاربردی شستشو مو را برای آرایشگر راحت خواهد کرد. چرا که می‌تواند بدون خیس شدن لباس مشتری، موهای او را بعد از رنگ به خوبی شستشو دهد.

معرفی سرشور وارداتی کد 332

یکی از مشکلاتی که اغلب آرایشگرها با آن مواجه هستند، شستن موی مشتری بعد و یا قبل از خدماتی مانند کوتاهی و رنگ است. برای حل این مشکل، خرید یک صندلی سرشور می‌تواند نیازهای آرایشگر را به خوبی تامین کند. سرشورها در شکل‌های مختلفی در بازار به فروش می‌رسند. اگر فضای کافی در آرایشگاه خود دارید، خرید سرشور نشسته و یا همان مبله را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

این سرشور به‌گونه‌ای طراحی شده است که مشتری می‌تواند به راحتی بر روی آن بخوابد. سپس آرایشگر موهای او را شستشو دهد. این در حالی است که هیچ‌گونه آبی به بیرون نمی‌ریزد. علاوه بر این باعث خیسی لباس مشتری نخواهد شد.

اگر شما هم برای سالن زیبایی خود قصد خرید یک سرشور نشسته را دارید، خرید سرشور وارداتی کد 332 را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

ویژگی سرشور خارجی 332

از جمله ویژگی‌های سرشور خارجی کد 332 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         کاسه سرشور خارجی 332 به صورت گرد بوده و طبق اصول ارگونومیک طراحی شده است؛ بنابراین زمانی که مشتری سر خود را بر روی گردنی کاسه قرار می‌دهد، احساس ناراحتی نخواهد کرد.
  •         عمق کاسه سرشور خارجی بسیار مناسب است. این ویژگی باعث شده است تا هنگام شستن موی مشتری، هیچ‌گونه آبی به بیرون نریزد؛ بنابراین وقتی لباس و بدن مشتری خیس نشود، او از ارائه خدمات سالن زیبایی شما رضایت خواهد داشت.
  •         طراحی صندلی سرشور خارجی نیز طبق اصول ارگونومیک است. به طوری که مشتری با نشستن بر روی صندلی حس راحتی خواهد داشت.
  •         شیرآلات استفاده شده برای سرشور خارجی 332 درجه یک بوده و از مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است. به این دلیل که روکش استفاده شده برای این شیرآلات از استیل کروم است که در استفاده‌های مکرر دچار زنگ‌زدگی نخواهد شد.
  •         بدنه سرشور وارداتی کد 332 از جنس فایبرگلاس بوده که جذابیت و زیبایی خاصی به سرشور بخشیده است.
  •         این سرشور دارای یک زیر پایی مجزا جهت راحتی مشتری هنگام نشستن بر روی صندلی است.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا تجربه یک خرید مطمئن و اینترنتی سرشور خارجی 332 را برای شما فراهم کرده است.

مــزایا
مــعایب