سرشور مبله ملورین مدل PC-531

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

سرشور مبله ملورین مدل PC-531با ویژگی‌هایی مانند فرم مبله نشسته با قیمت اقتصادی، بدنه چرم و هماهنگ با رنگ بدنه، استفاده از فوم سرد قالبی در نشیمن‌گاه، استفاده از کاسه سرامیکی متحرک، دسته فلزی آبکاری شده و... به یکی از پرفروش‌ترین صندلی‌های موجود در بازار تبدیل شده است.

تعداد آرایشگاه‌ها بسیار زیاد است. آرایشگاه‌هایی که بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند می‌توانند مشتریان ثابتی داشته باشند. اگر شما هم به دنبال ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود هستید، باید از وسایل مختلفی استفاده کنید. سرشور مبله ملورین مدل PC-531به عنوان یکی از کاربردی‌ترین وسایل در آرایشگاه‌ها به شمار می‌رود که می‌تواند نیاز شما را برای شستن موی مشتری به خوبی برآورده کند.

معرفی سرشور مبله ملورین مدل PC-531

در بسیاری از مواقع آرایشگر نیاز دارد تا قبل از کوتاهی و یا بعد از رنگ مو، موهای مشتری را شستشو دهد. در چنین شرایطی وجود یک صندلی سرشور کمک می‌کند تا موهای مشتری بدون خیس شدن لباس او شسته شود. چرا که این صندلی‌ها برای این کار طراحی شده‌اند. اگر شما هم برای انجام شستشو نیاز به یک صندلی سرشور دارید، پیشنهاد می‌کنیم که سرشور مبله ملورین را خریداری کنید.

این سرشور به گونه‌ای طراحی شده است که مشتری می‌تواند به راحتی بر روی آن بنشیند. سپس آرایشگر موهای او را بدون خیس شدن لباس و بدن شستشو دهد. سرشور مبله ملورین علاوه بر ظاهری زیبا، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. همچنین قیمت این محصول در مقایسه با سایر محصولات مشابه در بازار بسیار مناسب و به‌صرفه است.

ویژگی سرشور آرایشگاهی مدل ملورین

هر سالن زیبایی برای انجام خدمات کوتاهی و رنگ نیاز به یک صندلی سرشور دارد. سرشور مبله ملورین مدل PC-531با فرم نشسته و قیمت اقتصادی خود به یکی از پرفروش‌ترین سرشورهای آرایشگاهی در بازار تبدیل شده است. از جمله ویژگی‌های این صندلی سرشور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         اولین چیزی که در این صندلی سرشور به چشم می‌خورد، چرم به کار رفته در تمامی قسمت‌های این صندلی است. شرکت سازنده این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید رنگ بدنه و رنگ چرم را به صورت سفارشی انتخاب کنید. تنوع رنگ‌بندی این محصول بسیار زیاد است و نگرانی بابت هماهنگی آن با سایر تجهیزات آرایشگاهی خود نخواهید داشت.
  •         برای قسمت‌های نشیمن‌گاه و پشتی سرشور ملورین از فوم سرد قالبی استفاده شده است.
  •         کاسه سرامیکی این صندلی سرشور به صورت متحرک است.
  •         دسته صندلی سرشور ملورین فلزی است و با کروم آبکاری شده است. رویه این دسته به صورت چوبی کار شده است و زیبایی خاصی به صندلی بخشیده است.
  •         طراحی کاسه طبق اصول ارگونومی است. در نتیجه با قرار گرفتن گردن مشتری بر روی آن احساس ناراحتی نخواهد داشت. همچنین این کاسه به گونه‌ای طراحی شده است که از ریزش آب به بیرون جلوگیری می‌کند.

سرشور مبله ملورین مدل PC-531با قیمت اقتصادی خود جزو یکی از پرفروش‌ترین صندلی‌های سرشور مبله در بازار است. شما می‌توانید همین حالا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به خرید آنلاین این صندلی سرشور از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اقدام کنید.

مــزایا
مــعایب