سرشور خوابیده آگات مدل PC-561

6,050,000 تومان

خرید تلفنی محصول

62 قلم

سرشور خوابیده آگات مدل PC-561با ویژگی‌هایی مانند فرم خوابیده، کاسه مدل آبشاری، بدنه از جنس فلز با رنگ الکترواستاتیک، تشک از جنس فوم سرد قالبی، شیرآلات درجه یک، کاشن زیر گردنی، دسته ثابت فلزی استیل  و... به یکی از پرفروش‌ترین صندلی‌های موجود در بازار تبدیل شده است.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر سالن زیبایی، بخش مربوط به کوتاهی مو است که نیاز به شستشوی موی مشتری دارد. برای این منظور خرید یک صندلی سرشور خوابیده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اگر شما هم قصد خرید چنین صندلی را دارید، خرید سرشور خوابیده آگات مدل PC-561 جزو یکی از ضروریات است. این محصول علاوه بر زیبایی و کیفیت بالا از قیمت اقتصادی برخوردار است.

معرفی سرشور خوابیده آگات مدل PC-561

سرشورهای آرایشگاهی جزو یکی از ضروری‌ترین تجهیزات هر سالن زیبایی است. بسته به فضای سالن آرایشگاهی خود می‌توانید نسبت به خرید این سرشورها اقدام کنید. سرشورهای آرایشگاهی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که جلوی ریزش آب هنگام شستشوی موی مشتری را می‌گیرند. در نتیجه آرایشگر می‌تواند بدون هیچ‌گونه نگرانی بابت خیس شدن لباس مشتری، موهای او را شستشو دهد.

اگر شما هم برای انجام خدمات زیبایی مانند کوتاهی مو و رنگ نیاز به شستن موی مشتری دارید و فضای سالن آرایشگاهی شما بزرگ است، خرید سرشور خوابیده را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این سرشور به حالت مبله طراحی شده است و مشتری با خوابیدن بر روی آن احساس راحتی خواهد کرد.

سرشور خوابیده آگات جزو یکی از پرفروش‌ترین صندلی‌های موجود در بازار است که با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، تمام نیازهای شما را به خوبی برآورده می‌کند.

ویژگی سرشور آرایشگاهی مدل آگات

اگر برای سالن آرایشگاهی خود به دنبال یک سرشور خوابیده راحت و مبله هستید، سرشور خوابیده آگات مدل PC-561 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. از جمله ویژگی‌های این سرشور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         سرشور خوابیده آگات با طرح جدید کاسه سرشور خود، زیبایی این صندلی را دوچندان کرده است. محل قرارگیری گردن در این صندلی نسبت به مدل‌های معمولی کمی عریض‌تر طراحی شده است. در نتیجه مشتری با قرار دادن گردن خود احساس راحتی بیشتری خواهد داشت. از طرفی دیگر امکان ریزش آب به بیرون به حداقل می‌رسد.
  •         بدنه فلزی این سرشور با رنگ الکترواستاتیک رنگ‌‌آمیزی شده است. این ویژگی جلوه‌ای خاص به آن بخشیده است.
  •         قسمت‌های مختلف این سرشور از جمله تشک نشیمن‌گاه از فوم سرد قالبی ساخته شده است. در نتیجه نشست و برخاست‌های متعدد بر روی آن باعث تغییر شکل ظاهری و فرورفتگی تشک نخواهد شد.
  •         شیرآلات استفاده شده در این سرشور از بهترین جنس موجود در بازار است.
  •         صندلی سرشور آگات دارای یک کاشن زیر گردنی است. این ویژگی کمک می‌کند تا هنگام قرارگیری گردن مشتری بر روی سرشور احساس ناراحتی نداشته باشد.
  •         این صندلی سرشور دارای دو دسته ثابت فلزی است که با پد انتگرالی پوشانده شده است.

سرشور خوابیده آگات مدل PC-561با قیمت اقتصادی خود جزو یکی از پرفروش‌ترین صندلی‌های سرشور خوابیده  در بازار است. شما می‌توانید همین حالا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به خرید آنلاین این صندلی سرشور از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اقدام کنید.

مــزایا
مــعایب