سرشور ایستاده کمد دارمدل PC-571

4,920,000 تومان

خرید تلفنی محصول

62 قلم

سرشور ایستاده کمد دار مدل PC-571-2با ویژگی‌هایی مانند بدنه چوبی با روکش چرمی، تنوع رنگ‌بندی چرم، دارای شیرآلات درجه یک وارداتی، کاسه سرامیکی با پوشش ضد اسید،  پایه‌هایی از جنس پلاستیک فشرده، دارای کمد برای قرار دادن وسایل و... به یکی از پرفروش‌ترین صندلی‌های موجود در بازار تبدیل شده است.

اگر به دنبال یک سرشور آرایشگاهی زیبا، باکیفیت و با قیمت اقتصادی هستید که علاوه بر راحتی مشتری، زیبایی سالن آرایشگاهی شما را تامین کند، خرید سرشور ایستاده کمد دار مدل PC-571-2را به شما پیشنهاد می‌دهیم. سرشور ایستاده به دلیل ابعاد کوچک خود برای سالن‌های زیبایی که فضای کافی برای تجهیزات آرایشگاهی ندارند، یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است.

معرفی سرشور ایستاده کمد دار مدل PC-571-2

خرید صندلی سرشور جزو یکی از ضروری‌ترین تجهیزات هر سالن زیبایی است. اگر قصد خرید صندلی سرشور را دارید، اما فضای کافی برای این صندلی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم که مدل ایستاده آن را خریداری کنید. ابعاد جمع و جور این سرشور یک گزینه‌ی بسیار عالی برای سالن‌های زیبایی است که فضای کوچکی دارند.

خرید صندلی سرشور برای شستن سر مشتری بسیار ضروری است و باعث می‌شود تا مشتری هنگام شستن سر خود احساس راحتی بیشتری داشته باشد. سرشور ایستاده ملورین قد مناسبی دارد و مشتری می‌تواند به راحتی موهای خود را درون آن شستشو دهد.

ویژگی سرشور آرایشگاهی ایستاده مدل PC-571-2

هر سالن زیبایی برای انجام خدمات کوتاهی و رنگ نیاز به یک صندلی سرشور دارد. اگر از فضای کوچک سالن آرایشگاهی خود رنج می‌برید، جای هیچ نگرانی وجود ندارد. صندلی سرشور ایستاده ملورین با ابعاد جمع و جور در هر فضایی جا می‌گیرد. از جمله ویژگی‌های سرشور ایستاده کمد دار مدل PC-571-2می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •          بدنه سرشور ایستاده از چوب ساخته شده است و با روکش چرمی محافظت شده است. در نتیجه در اثر برخورد آب به بدنه دچار پوسیدگی نخواهد شد.
  •          این سرشور ایستاده دارای یک کمد جادار برای گذاشتن وسایل درون آن است. در نتیجه شما می‌توانید علاوه بر سرشور به عنوان کمد نیز از آن استفاده بهینه کنید.
  •          تنوع رنگ چرم بدنه بسیار زیاد است؛ بنابراین شما می‌توانید رنگ آن را مطابق با سایر تجهیزات آرایشگاهی خود انتخاب کنید.
  •          پایه‌های سرشور ایستاده از پلاستیک فشرده است و در اثر شستن دچار پوسیدگی نخواهد شد.
  •          کاسه سرشور ایستاده از جنس سرامیک با پوشش ضد اسید است.
  •          این سرشور دارای شیرآلات وارداتی استاندارد درجه یک است.

سرشور ایستاده کمد دار مدل PC-571-2با قیمت اقتصادی خود جزو یکی از پرفروش‌ترین صندلی‌های سرشور ایستاده در بازار است. شما می‌توانید همین حالا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به خرید آنلاین این صندلی سرشور از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اقدام کنید.

مــزایا
مــعایب