سرشور مبله جولیتا مدل PC-525

22,800,000 تومان

خرید تلفنی محصول

62 قلم

سرشور مبله جولیتا مدل PC-525با ویژگی‌هایی مانند فرم مبله نشسته، بدنه فایبرگلاس، کاسه سرامیکی متحرک با پوشش ضد اسیدی و... به یکی از پرفروش‌ترین صندلی‌های موجود در بازار تبدیل شده است.

سرشورهای آرایشگاهی انواع مختلفی دارند و انتخاب مناسب‌ترین سرشور بستگی به نیاز شما دارد. کاربری سرشورهای آرایشگاهی بسیار زیاد است و شما می‌توانید از آن هم در سالن‌های زیبایی زنانه و هم آرایشگاه‌های مردانه از آن استفاده کنید. اگر شما هم برای سالن آرایشگاهی خود قصد خرید یک صندلی سرشور را دارید، سرشور مبله جولیتا مدل PC-525 را پیشنهاد می‌دهیم.

معرفی سرشور مبله جولیتا مدل PC-525

اگر قصد تاسیس یک سالن زیبایی را دارید و یا می‌خواهید تجهیزات آرایشگاهی جدیدی خریداری کنید، انتخاب‌های بسیاری پیش روی شما قرار دارد. یکی از کاربردی‌ترین تجهیزات آرایشگاهی صندلی سرشور است. صندلی سرشور در انواع مختلف از جمله مبله، ایستاده، بدون صندلی، کاسه‌ای و... در بازار به فروش می‌رسد. انتخاب هر مدل از سرشور آرایشگاهی بستگی به نیاز و سلیقه شما دارد.

بیشتر خدمات زیبایی در آرایشگاه‌های زنانه و مردانه بر روی سر و صورت مشتری است. به خصوص در سالن‌های زیبایی زنانه رنگ مو طرفداران بسیار زیادی دارد. در چنین شرایطی به یک صندلی سرشور آرایشگاهی نیاز دارید تا بتوانید موی مشتری را قبل و یا بعد از خدمات شستشو دهید. اگر شما هم قصد خرید یک سرشور مناسب برای سالن آرایشگاهی خود را دارید، خرید سرشور مبله جولیتا مدل PC-525 را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

طراحی این سرشور به صورت مبله و خوابیده بوده و باعث می‌شود تا مشتری هنگام خوابیدن بر روی صندلی احساس آرامش بیشتری داشته باشد. اگر آرامش و رضایت مشتری هنگام شستن مو برای شما اهمیت دارد، خرید سرشور مبله جولیتا را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این سرشور به دلیل ویژگی‌های خاص خود به یکی از پرطرفدارترین صندلی‌های موجود در بازار تبدیل شده است.

ویژگی سرشور آرایشگاهی مدل جولیتا

اگر کیفیت، زیبایی و امکانات یک سرشور برای شما اهمیت دارد، خرید صندلی سرشور مبله جولیتا را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این سرشور به دلیل فرم نشسته خود، راحتی و آرامش را برای مشتری به ارمغان می‌آورد. سرشور جولیتا طراحی منحصر به فردی دارد و از سایر سرشورهای مشابه در بازار متمایز است. از دیگر ویژگی‌های این سرشور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •          بدنه سرشور آرایشگاهی جولیتا از جنس فایبرگلاس ساخته شده است. رنگ بدنه این سرشور سفید خودرویی است و براقیت بدنه، زیبایی ظاهری آن را دو چندان کرده است.
  •          کاسه صندلی سرشور به صورت متحرک ساخته شده است و پوششی ضد اسیدی دارد. طراحی این کاسه به گونه‌ای است که از بیرون ریختن آب به بیرون جلوگیری می‌کند.
  •          قسمت نشیمن‌گاه این صندلی طبق اصول ارگونومی ساخته شده است. در نتیجه مشتری با خوابیدن بر روی آن احساس ناراحتی نخواهد کرد.

سرشور مبله جولیتا مدل PC-525محصول کمپانی چینی Mitao جزو یکی از پرفروش‌ترین صندلی‌های سرشور مبله در بازار است. شما می‌توانید همین حالا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به خرید آنلاین این محصول از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اقدام کنید.

مــزایا
مــعایب