سرشور کاسه متحرک طرح گلایل 541

9,850,000 تومان

خرید تلفنی محصول

68 قلم

سرشور کاسه متحرک طرح گلایل دارای کاسه سرامیکی متحرک، قابل تولید با لعاب ضد اسید، دارای شیرآلات اهرمی تک حالته عصایی، بدنه از جنس ورق فلزی با پوشش رنگ الکترواستاتیک، کاسه سرشور در دو رنگ سفید و مشکی، نشیمن‌گاه با فوم سرد قالبی  و ... به یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت تبدیل‌شده است.

یکی از خدمات پرطرفدار در هر سالن زیبایی، خدمات مربوط به مو و رنگ مو است. برای این منظور آرایشگر نیاز دارد تا قبل و یا بعد از این خدمات زیبایی، موی مشتری را شستشو دهد. سرشور کاسه متحرک طرح گلایل با ویژگی‌های منحصر به فرد خود تمام نیاز شما را به خوبی برآورده می‌کند. کاسه این صندلی سرشور به صورت متحرک طراحی شده است و با عمق مناسب خود، راحتی در شستشو را برای مشتری و آرایشگر به ارمغان می‌آورد.

معرفی سرشور کاسه متحرک طرح گلایل

آرایشگاه‌های زنانه از صندلی‌های مختلفی برای ارائه خدمات خود استفاده می‌کنند. هر کدام از این صندلی‌ها کاربرد مخصوص به خودش را دارد و نبودن آن باعث می‌شود تا آرایشگاه دچار نقص شود. یکی از جدیدترین و کاربردی‌ترین صندلی‌های هر آرایشگاه، صندلی سرشور است که برای شستن موی مشتری استفاده می‌شود.

استفاده از این صندلی باعث می‌شود تا بدن و لباس مشتری در حین شستشو خیس نشود. در نتیجه آرایشگر می‌تواند با خیالی راحت به شستشو موی مشتری بپردازد.

اگر شما هم به دنبال چنین صندلی آرایشگاهی هستید، صندلی سرشور طرح گلایل را به شما پیشنهاد می‌دهیم. از آنجایی که بعد از کوتاهی مو و رنگ مو مقداری مواد آرایشی و بهداشتی بر روی موی مشتری باقی می‌ماند، در نتیجه به کمک این صندلی می‌توانید به آسانی موی مشتری را شستشو دهید.

سرشور کاسه متحرک طرح گلایل بسیار شیک و منحصر به فرد طراحی شده است و زیبایی را برای سالن آرایشگاهی شما به ارمغان می‌آورد. صندلی سرشور طرح گلایل به صورت نشسته طراحی شده است و کاسه آن متحرک است. کاسه این صندلی از عمق بسیار خوبی برخوردار است. در نتیجه هنگام شستن موی مشتری و ماساژ پوست، آب به بیرون نمی‌ریزد. در نتیجه رضایت مشتری را به دنبال خواهد داشت.

ویژگی صندلی سرشور آرایشگاهی طرح گلایل

صندلی سرشور کاسه متحرک مدل گلایل یک محصول زیبا و کاربردی که برای استفاده در آرایشگاه‌های زنانه و مردانه طراحی شده است. از جمله ویژگی‌های این صندلی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         دارای گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش ده ساله
  •         دارای کاسه متحرک سرامیکی جهت جابجایی دلخواه و قرار دادن در موقعیت مناسب
  •         دارای پوشش لعاب ضد اسیدی با کیفیت و استحکام بسیار بالا
  •         دارای یک کاشن سیلیکونی جهت راحتی هر چه بیشتر مشتری
  •         استفاده از شیرآلات وارداتی با کیفیت بسیار بالا
  •         استفاده از فوم سرد قالبی در قسمت نشیمن‌گاه صندلی بدون تغییر شکل ظاهری در اثر نشستن
  •         بدنه صندلی از جنس ورق فلزی با پوشش رنگ الکترواستاتیک
  •         دارای شیرآلات اهرمی دو حالته
  •         طراحی ارگونومیک نشیمن صندلی
  •         استفاده از چرم باکیفیت با تنوع رنگی بالا مطابق با سلیقه مشتری

سخن نهایی

اگر برای سالن زیبایی خود قصد خرید یک صندلی سرشور بسیار عالی دارید، خرید سرشور کاسه متحرک طرح گلایل را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این صندلی با ویژگی‌های منحصر به فرد خود به یکی از پرفروش‌ترین صندلی‌های سرشور نشسته موجود در بازار تبدیل شده است. در صورت تمایل به خرید آنلاین، می‌توانید درخواست خود را در فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا ثبت کنید.

مــزایا
مــعایب