سرشور مدل 7010

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

102 قلم

صندلی سرشور مدل 7010با طراحی ارگونومیک نشیمن، دارای سرشور تختی، دارای دو کشو، دارای جای رول تخت  و ... به یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت تبدیل‌شده است.

یکی از لاین‌های پرمشتری در هر سالن زیبایی، لاین مربوط به فعالیت‌های مو و زیبایی است. برای انجام چنین فعالیت‌هایی نیاز به وسایل و تجهیزات بسیار زیادی است. یکی از ضروری‌ترین این وسایل صندلی سرشور است که برای شستشوی موی مشتری استفاده می‌شود. اگر برای سالن زیبایی خود به دنبال یک صندلی سرشور خاص می‌‌گردید، صندلی سرشور مدل 7010 را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

این صندلی به صورت تخت طراحی شده است و راحتی را هم برای مشتری و هم برای آرایشگر به ارمغان می‌آورد.

معرفی صندلی سرشور مدل 7010

صندلی سرشور تنوع بسیار زیادی در بازار دارد. شما می‌توانید مدل‌های متنوع این صندلی را در بازار ببینید. یکی از جدیدترین این مدل‌ها صندلی سرشور تختی 7010 است که مشتری با آرامش کامل می‌تواند بر روی آن بخوابد و رنگ کار موهای او را بعد از رنگ و یا قبل از کوتاهی شستشو دهد. یکی از ویژگی‌های مثبت این صندلی در مقایسه با سایر صندلی‌های سرشور، نوع طراحی کاسه سرشور است.

این طراحی به گونه‌ای است که با شستن موی مشتری، آب به سایر نقاط بدن او ریزش نخواهد کرد. از آنجایی که یکی از مشکلات صندلی‌های سرشور مبله، خیس شدن لباس مشتری بود، این صندلی این ضعف را به خوبی از بین برده است؛ بنابراین اگر می‌خواهید بهترین و حرفه‌ای‌ترین صندلی سرشور را برای سالن زیبایی خود داشته باشید، صندلی سرشور مدل 7010 را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

طراحی تخت‌گونه این صندلی باعث می‌شود تا مشتری هنگام خوابیدن بر روی صندلی، فشاری بر روی بدن خود احساس نکند. در نتیجه آرایشگر می‌تواند با آرامش کامل موهای مشتری را شستشو دهد.

کاربرد این صندلی بسیار زیاد است و از آن می‌توان در تمامی سالن‌های زیبایی زنانه، آرایشگاه‌های مردانه، کلاس‌های آموزشی آرایشگری و ... استفاده کرد.

ویژگی صندلی سرشور تختی 7010

ویژگی‌های منحصر به فرد صندلی سرشور تختی مدل 7010 باعث شده است تا این صندلی جزو یکی از خاص‌ترین و حرفه‌ای‌ترین صندلی‌های موجود در بازار باشد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         دارای ژله گردنی به منظور عدم آسیب رسیدن به گردن مشتری
  •         دارای کاسه‌ی کاملا گود جهت شستشوی راحت موی مشتری
  •         دارای شیرآلات درجه یک و مقاوم در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی
  •         دارای محلی برای قرارگیری رول
  •         بدنه از جنس فلز با رنگ الکترواستاتیک جهت جلوگیری از زنگ زدگی در دو رنگ سفید و مشکی
  •         دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
  •         دارای چرم باکیفیت با تنوع رنگی بالا براساس سلیقه مشتری
  •         تخت صندلی سرشور از فوم تزریقی باکیفیت

سخن نهایی

یک آرایشگاه یا سالن زیبایی حرفه‌ای همیشه به دنبال تجهیزات خاص و منحصر به فرد است. اگر شما نیز برای لاین تخصصی مو نیاز به یک صندلی سرشور باکیفیت می‌گردید، مدل سرشور تختی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. صندلی سرشور مدل 7010 با طراحی خاص خود از ریزش آب به بیرون جلوگیری می‌کند.

در صورت تمایل به خرید آنلاین این محصول می‌توانید همین حالا صندلی مورد نظر خود را با قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا سفارش دهید. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که صندلی خودتان را در صحت کامل در درب محل مورد نظر دریافت خواهید کرد.

مــزایا
مــعایب