سرشور مدل 7032

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

68 قلم

صندلی سرشور مدل 7032با طراحی ارگونومیک نشیمن، دارای سرشور کاسه متحرک، دارای جلو پایی قابل تنظیم، دارای بدنه فلزی، دارای کاشن گردن و ... به یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت تبدیل‌شده است.

اگر قصد خرید صندلی سرشور آرایشگاهی دارید اما فضای کافی برای گذاشتن این صندلی ندارید، صندلی سرشور مدل 7032 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این صندلی به دلیل ابعاد جمع و جوری که دارد، فضای زیادی از سالن زیبایی شما را اشغال نخواهد کرد. طراحی این صندلی به گونه‌ای است که مشکلات سایر صندلی‌ها مانند تنظیم ارتفاع و ریزش آب به بیرون را ندارد.

معرفی صندلی سرشور مدل 7032

یکی از عوامل مهم برای جذب مشتری، خرید تجهیزات حرفه‌ای و زیبا است تا مشتری در نگاه اول جذب سالن زیبایی شما شود. یکی از تجهیزات ضروری هر آرایشگاه وجود یک صندلی سرشور است تا رنگ‌کار بتواند به راحتی و با رعایت بهداشت موهای مشتری را بعد از رنگ شستشو دهد. اگر شما هم به دنبال یک صندلی سرشور زیبا و منحصر به فرد هستید، صندلی سرشور کاسه متحرک 7032 را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

این صندلی به سبک مصری طراحی شده است و با حالت جعبه‌ای نشیمن‌گاه این صندلی، فضای زیادی از سالن آرایشگاهی شما را نخواهد گرفت. ظرافت و زیبایی در کنار رعایت اصول ارگونومی از جمله ویژگی‌های مثبت صندلی سرشور مدل 7032 است. این صندلی به گونه‌ای طراحی شده است که تمام نیازهای شما را از یک صندلی سرشور به خوبی برآورده می‌کند.

اگر به دنبال راحتی مشتری و تسلط بیشتر رنگ‌کار هستید، خرید صندلی سرشور مبله 7032 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این صندلی علاوه بر سالن‌های زیبایی زنانه، برای آرایشگاه‌های مردانه نیز قابل استفاده است. همچنین اگر هنرجوهای آرایش و پیرایش و رنگ و مو دارید، داشتن این صندلی سرشور بسیار ضروری است.

ویژگی صندلی کاسه متحرک مدل 7032

یکی از دلایل فروش بالای صندلی سرشور مبله کاسه متحرک مدل 7032 ویژگی‌های خاص و طراحی زیبای این صندلی است. از جمله ویژگی‌های قابل ذکر در این صندلی شامل موارد زیر است:

  •         دارای ژله گردنی به منظور عدم آسیب رسیدن به گردن مشتری
  •         دارای کاسه‌ی کاملا گود جهت شستشوی راحت موی مشتری
  •         دارای شیرآلات درجه یک و مقاوم در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی
  •         دارای جاپایی متحرک جهت راحتی مشتری هنگام نشستن بر روی صندلی
  •         بدنه از جنس فلز با رنگ الکترواستاتیک جهت جلوگیری از زنگ زدگی در دو رنگ سفید و مشکی
  •         دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
  •         دارای چرم باکیفیت با تنوع رنگی بالا براساس سلیقه مشتری
  •         تخت صندلی سرشور از فوم تزریقی باکیفیت
  •         دارای دسته تمام چرم مبلی جهت زیبایی هر چه بیشتر صندلی سرشور
  •         قابلیت تغییر کاسه سرشور با توجه به قد مشتری

سخن نهایی

یکی از ضروری‌ترین تجهیزات هر سالن زیبایی، داشتن یک صندلی سرشور است. اگر قصد خرید یک صندلی سرشور جمع و جور را دارید، صندلی سرشور مدل 7032 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. طراحی این صندلی طبق اصول ارگونومی است و رنگ‌کار می‌تواند بدون ریزش آب به بیرون موی مشتری را شستشو دهد.

در صورت تمایل به خرید آنلاین این محصول می‌توانید صندلی انتخابی خود را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا با قیمتی مناسب سفارش دهید. محصول سفارش داده شما در کمترین زمان در درب آرایشگاه تحویل شما داده خواهد شد.

 

مــزایا
مــعایب