سرشور مدل 7015

13,200,000 تومان

خرید تلفنی محصول

68 قلم

صندلی سرشور مدل 7015با طراحی ارگونومیک نشیمن، دارای سرشور کاسه متحرک، دارای دسته مبله، دارای کاشن گردن، دارای جلوپایی متحرک و ... به یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت تبدیل‌شده است.

یکی از نیازهای اصلی هر آرایشگاه و پیرایشگاه داشتن یک صندلی سرشور جهت شستشوی موی مشتری جهت آماده‌سازی او برای کوتاهی مو است. علاوه بر این بعد از کوتاهی مو رنگ مو نیز به دلیل وجود مو ریزه و مواد آرایشی نیاز است تا سر مشتری با آب شستشو داده شود. برای این منظور خرید یک صندلی سرشور یک گزینه‌ی بسیار ضروری به شمار می‌رود. اگر شما نیز برای سالن زیبایی خود نیاز به یک صندلی سرشور دارید، خرید صندلی سرشور مدل 7015 را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

این صندلی با ویژگی‌های منحصر به فرد خود به یکی از پرفروش‌ترین صندلی‌های موجود در بازار تبدیل شده است.

معرفی صندلی سرشور مدل 7015

در سالن‌های زیبایی زنانه و مردانه از وسایل مختلفی استفاده می‌شود. وجود هر کدام از این وسایل کمک می‌کند تا آرایشگر بتواند کار خودش را با کیفیت بالایی انجام دهد. در نتیجه وقتی مشتری از مدت زمان سپری شده در آرایشگاه شما احساس خوبی داشته باشد، باعث می‌شود تا دوباره به سالن زیبایی شما مراجعه کند. این موضوع باعث افزایش درآمد شما نیز می‌شود.

از آنجایی که خدمات مربوط به رنگ و کوتاهی مو جزو یکی از پرطرفدارترین کارهای آرایشی است؛ در نتیجه باید از تجهیزات حرفه‌ای استفاده کنید تا بتوانید مشتریان بسیار زیادی را به سالن آرایشگاهی خود جذب کنید. یکی از این وسایل صندلی سرشور است که برای شستشو راحت‌تر و تمیز‌تر موی مشتری قبل و بعد از کوتاهی و رنگ بسیار ضروری است.

صندلی سرشور مدل 7015 مطابق با استانداردهای روز دنیا ساخته شده است و با طراحی منحصر به فرد خود زیبایی را به سالن آرایشگاهی شما هدیه می‌دهد.

ویژگی صندلی سرشور کاسه متحرک مدل 7015

تنوع مدل‌های صندلی سرشور در بازار بسیار زیاد است. همین موضوع باعث می‌شود تا انتخاب را برای شما کمی سخت کند. اما اطلاع از ویژگی‌های هر محصول به شما کمک می‌کند تا بتوانید یک انتخاب درست داشته باشید. از جمله ویژگی‌های صندلی سرشور مبله مدل 7015 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         کاسه سرشور گود جهت راحتی رنگ‌کار برای دسترسی راحت‌تر به موی مشتری جهت شستشو
  •         جنس نشیمن از فوم تزریقی با کیفیت بالا و بدون تغییر شکل در نشست و برخاست‌های متعدد
  •         استفاده از شیرآلات درجه 1 از جنس استیل به همراه دوش چند حالته سرد و گرم
  •         قابلیت تغییر و تنظیم کاسه سرشور مطابق با قد مشتری
  •         قابلیت تنظیم جلو پایی مشتری برای جلوگیری از افتادن پای مشتری
  •         دسته تماما چرم با طراحی منحصر به فرد به شکل مبله
  •         دارای ژله گردنی جهت قرار گرفتن زیر گردن مشتری جهت خوابیدن راحت مشتری
  •         بدنه فلزی در دو رنگ سفید و مشکی از نوع استاتیک جهت جلوگیری از زنگ ‍ضدگی
  •         کاسه سرشور متحرک در سه رنگ سفید و مشکی و طلایی با توجه به سفارش شما
  •         دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
  •         قرارگیری استپ‌های پلاستیکی قابل تنظیم زیر سرشور جهت جلوگیری از لرزش

سخن نهایی

اگر برای ارائه بهترین خدمات برای مشتری نیاز به یک صندلی سرشور دارید، صندلی سرشور مدل 7015 را به شما پیشنهاد می‌دهیم.  جهت خرید آنلاین این صندلی می‌توانید از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا بعد از انتخاب رنگ مناسب چرم، سفارش خود را نهایی کنید تا در کمترین زمان در درب آرایشگاه صندلی خود را تحویل بگیرید.

مــزایا
مــعایب