سرشور نشسته فلزی مدل 302

4,200,000 تومان

خرید تلفنی محصول

68 قلم

سرشور نشسته فلزی مدل S302 دارای بدنه فولادی، شیرآلات استیل کروم، فوم سرد باکیفیت و ... می‌باشد. کاسه این محصول ثابت و مطابق اصول ارگونومی می‌باشد که مانع از ریزش آب به بیرون کاسه می‌شود و از خیس شدن صورت و بدن مشتری جلوگیری می‌کند.

سرشور‌ آرایشگاهی مدل نشسته فلزی

برای تأسیس یک آرایشگاه نیازمند تجهیزات خاص هستید. عدم وجود هرکدام از این وسایل و تجهیزات باعث می‌شود تا در کار آرایشگر اختلال ایجاد شود. درنتیجه از دست دادن مشتری را به دنبال دارد. یکی از وسایل ضروری هر آرایشگاه، سرشور آرایشگاهی می‌باشد. وجود صندلی سرشور کمک می‌کند تا بتوانید موی مشتری را قبل از کوتاهی و بعد از رنگ کردن بدون هیچ‌گونه سختی بشویید و یا مرطوب کنید. سرشور آرایشگاهی مدل نشسته فلزی مدل S302، ازجمله محصولات ساخت این شرکت می‌باشد که با قابلیت‌ها و امکانات ویژه در کنار قیمت مناسب، به یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت تبدیل‌شده است.

اگر به صندلی سرشور نشسته فلزی با کد S302 دقت کرده باشید، متوجه خواهید شد که این محصول طبق اصول ارگونومی طراحی‌شده‌ است تا مشتری با نشستن بر روی آن احساس راحتی و آرامش داشته باشد.

یکی از ویژگی‌های مثبت سرشور آرایشگاهی مدل نشسته فلزی، عدم تغییر شکل قسمت نشیمن‌گاه آن می‌باشد. این ویژگی به دلیل استفاده از فوم درجه یک در این محصول می‌باشد که به مزایای آن افزوده است.

کاسه سرشور مدل S302 به‌صورت مربعی و ثابت طراحی‌شده است. عمق زیاد این کاسه علاوه بر دسترسی راحت آرایشگر به موی مشتری، از ریزش آب به بیرون کاسه نیز جلوگیری می‌کند. قسمت گردنی این کاسه طبق اصول ارگونومی ساخته‌شده است تا گردن مشتری با قرار گرفتن بر روی آن دچار آسیب نشود.

سنگ استفاده‌شده در صندلی سرشور نشسته فلزی S302، از بهترین برندهای موجود در بازار است. همچنین شیرآلات استفاده برای آن نیز از درجه‌یک می‌باشد. این کاسه سرشور دارای ورودی آب و سرد و گرم و یک دوش چند‌حالته می‌باشد.

اگر قصد خرید صندلی سرشور را به‌صورت اینترنتی دارید، فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا را به شما پیشنهاد می‌دهیم. هنگام خرید صندلی سرشور نشسته فلزی مدل S302 می‌توانید رنگ روکش چرم این محصول را با سلیقه خودتان سفارش و خریداری نمایید.

  • سرشور
  • فوم سرد
  • سالن زیبایی
مــزایا
مــعایب