سرشور سریوتی مدل 526

23,850,000 تومان

خرید تلفنی محصول

62 قلم

صندلی سرشور سریوتی با طراحی ارگونومیک نشیمن و کاسه‌ی سرشور ثابت، جنس بدنه‌ی باکیفیت، شیرآلات مرغوب، چرم با تنوع رنگی بالا به یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت تبدیل‌شده است. شما می‌توانید بعد از رنگ و یا قبل از کوتاهی، مو مشتری را بدون نگرانی از خیس شدن لباس شستشو دهید.

صندلی سرشور مدل سریوتی

بیشتر فعالیت آرایشگران در سالن‌های زیبایی زنانه و آرایشگاه‌های مردانه بر روی سروصورت انجام می‌شود. مثلاً گاهی نیاز است تا قبل از کوتاهی موهای مشتری، مقداری از موها را مرطوب کنید تا برای کوتاهی مو آماده شود و یا بعد از رنگ کردن مو نیاز است تا موهای مشتری را بشویید. اینجاست که صندلی سرشور آرایشگاهی به کمک می‌آید تا بتوانید موهای سروصورت مشتری را بدون دغدغه شستشو دهید.

اگر شما هم قصد خرید صندلی سرشور آرایشگاهی دارید، خرید محصولات این شرکت را به شما توصیه می‌کنیم. صندلی سرشور آرایشگاهی مدل سریوتی یکی از محصولات باکیفیت و مرغوب این شرکت می‌باشد که با ظاهر منحصربه‌فرد خود مورد توجه بسیاری از مدیران و طراحان دکوراسیون داخلی قرارگرفته است.

انحنایی که در پشتی و نشیمن‌گاه صندلی سرشور آرایشگاهی سریوتی به چشم می‌خورد، گواه این موضوع است که در این صندلی از اصول ارگونومی استفاده‌شده است؛ بنابراین مشتری هنگام نشستن بر روی آن احساس خستگی یا کمردرد نمی‌کند.

قسمت نشیمن‌گاه و پشتی سرشور سریوتی قابل تغییر شکل نیست. به این دلیل که مواد داخلی این قسمت‌ها از یک فوم باکیفیت پر شده است؛ بنابراین در استفاده‌های مکرر شکل اولیه خود را حفظ می‌کند.

کاسه‌ی سرشور طراحی‌شده برای مدل سریوتی صندلی سرشور نشسته، یکی از مزایای این صندلی است. جنس این کاسه از سرامیک بوده و به‌صورت ثابت طراحی‌شده است و دارای دو رنگ سفید و مشکی می‌باشد. همچنین جنس شیرآلات استفاده‌شده در سرشور سریوتی از استیل کروم می‌باشد که یکی از بهترین برندهای موجود در بازار است.

از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد صندلی سرشور مدل سریوتی کیفیت بالا و دوخت چشم‌نواز چرم این صندلی می‌باشد. چرم به‌کاررفته در این محصول بسیار مقاوم بوده و در استفاده‌های مکرر دچار هیچ‌گونه ساییدگی یا پارگی نمی‌شود. همچنین تنوع رنگ چرم این صندلی بسیار زیاد است و هر فردی با توجه به دیزاین سالن خود می‌تواند آن را انتخاب و به‌صورت اینترنتی از فروشگاه بیوتی کالا سفارش دهد.

طراحی خاص و هنرمندانه و ابعاد جمع‌وجور صندلی سرشور سریوتی در مقایسه با سایر سرشورها ازجمله ویژگی‌هایی است که شمارا از خرید این سرشور پشیمان نمی‌کند. این محصول دارای گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله می‌باشد.

مــزایا
مــعایب