سرشور آرایشگاهی مدل 324

8,800,000 تومان

خرید تلفنی محصول

62 قلم

صندلی سرشور نشسته مدل 324 با طراحی ارگونومیک نشیمن و کاسه‌ی سرشور ثابت، صندلی متحرک، جنس بدنه‌ی باکیفیت، شیرآلات مرغوب، چرم با تنوع رنگی بالا به یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت تبدیل‌شده است. شما می‌توانید بعد از رنگ و یا قبل از کوتاهی، مو مشتری را بدون نگرانی از خیس شدن لباس شستشو دهید.

سرشور آرایشگاهی حلزونی مدل 324

اگر به دنبال یک سرشور آرایشگاهی با ظاهری خاص و منحصربه‌فرد هستید، سرشور آرایشگاهی حلزونی مدل 324 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این سرشور با ظاهری شیک و قابلیت‌های بالا توانسته است نظر گروه زیادی از مشتریان را به خود جلب نماید.

سرشور آرایشگاهی مدل 324 طبق استاندارهای ارگونومی طراحی‌شده است و از عوارضی مانند کمردرد و گردن درد جلوگیری می‌کند. در نتیجه باعث می‌شود تا مشتری با نشستن بر روی این صندلی احساس رضایت داشته باشد.

سرشور نشسته 324، روکشی از جنس چرم مرغوب داشته و نوع آن تنفسی می‌باشد که از تعرق هنگام نشستن جلوگیری می‌کند. چرم این صندلی دارای دوختی منحصربه‌فرد است که زیبایی ظاهری این صندلی را دوچندان کرده است.

فوم صندلی سرشور مدل 324 از استحکام بالایی برخوردار است. این ویژگی به دلیل فوم سرد به‌کاررفته در آن می‌باشد. به‌طوری‌که براثر نشست‌وبرخاست‌های متعدد دچار تغییر شکل ظاهری نمی‌شود.

جنس کاسه سرشور نشسته مدل 324 از دیگر ویژگی‌های مثبت این صندلی است که به مزایای آن افزوده است. جنس این کاسه از سرامیک باکیفیت و مقاوم بوده و در رنگ‌های سفید و مشکی قابل تولید است.

شیرآلات به‌کاررفته در مدل 324 صندلی سرشور از جنس استیل کروم بوده و دارای ورودی آب سرد و گرم و دوش چندحالته می‌باشد که شستن موی مشتری را راحت‌تر کرده است.

اگر کاسه متحرک صندلی 324 را خریداری کنید، می‌توانید کاسه‌ی سرشور را با توجه به سر مشتری در زوایای مختلف تنظیم نمایید.

صندلی سرشور حلزونی شکل مدل 324 برای کاسه‌های متحرک، به‌صورت متحرک طراحی‌شده است. شما می‌توانید به کمک شاسی فنری که در پایه این صندلی قرارگرفته صندلی را به سمت عقب خم کنید. با این کار علاوه بر تسلط بیشتر شما به موی مشتری، از ریزش آب به بیرون نیز جلوگیری می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های مثبت سرشور نشسته مدل 324، جنس بدنه‌ی آن می‌باشد که از جنس فلز مستحکم و ضد آب و ضد رنگ است. این بدنه در چهار رنگ سفید، مشکی، طلایی و نقره‌ای قابل تولید می‌باشد.

دسته‌ی صندلی 324 به‌صورت تمام چرم می‌باشد که به زیبایی ظاهری این صندلی افزوده است.

اگر به دنبال خرید سرشور آرایشگاهی با حداکثر کارایی در کنار قیمت مناسب هستید، می‌توانید نسبت به خرید صندلی سرشور آرایشگاهی مدل 324 از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اقدام کنید. این شرکت گارانتی خود را تا 5 سال بر عهده می‌گیرد تا در صورت بروز هرگونه ایراد در مورد سرشور خریداری‌شده از گارانتی آن بهره ببرید.

  • چرم تنفسی
  • کمد از جنس MDF مرغوب
  • فوم سرد
  • استیل کروم
مــزایا
مــعایب