آیینه آوا مدل 201

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

68 قلم

آینه آرایشگاهی مدل آوا یکی از بهترین محصولات این گروه تجهیزات آرایشگاهی می‌باشد. ظاهر شیک و منحصربه‎فرد، جنس باکیفیت آینه و جیوه و رنگ‌بندی متنوع ازجمله ویژگی‌های این محصول است.

آینه‌ آرایشگاهی مدل آوا

آینه جزو جداناپذیر یک سالن زیبایی می‌باشد. آرایشگر به کمک آینه می‌تواند نتیجه‌ی نهایی کار خود بر روی مو و صورت مشتری ببیند و اگر نقصی وجود داشت، آن را برطرف سازد. از طرفی دیگر مشتری نیز می‌تواند سیر تغییرات مو و صورت خود را به‌وسیله آینه مشاهده کند.

اغلب آینه‌ها به همراه یک کنسول به فروش می‌رسند. کنسول محلی برای قرار گرفتن وسایل آرایشگر مانند سشوار، اتو مو، انواع شانه و برس‌ها می‌باشد تا در مواقع نیاز دسترسی سریع به این وسایل داشته باشد. هر دوی این محصولات از تنوع بسیار زیادی برخوردار می‌باشند. یکی از انواع مختلف آینه‌ها، آینه‌های قدی می‌باشد که جدا از کاربرد آن، جلوه‌ای خاص به آرایشگاه می‌بخشد. اگر شما هم به دنبال چنین آینه‌ای برای سالن زیبایی خود هستید، آینه کنسول مدل آوا را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

اولین چیزی که در آینه آوا به چشم می‌آید قاب زیبا و طلایی دور آینه می‌باشد که جلوه‌ای خاص به آن بخشیده است و زیبایی سالن آرایشگاهی شمارا تضمین خواهد کرد.

آینه قدی مدل آوا ظاهر سالن زیبایی شمارا بزرگ‌تر و پرنورتر نشان می‌دهد.

شفافیت شیشه‌ی آینه‌ی آرایشگاهی مدل آوا مثال‌زدنی می‌باشد. به این خاطر که شیشه‌ی این آینه از بهترین برندهای موجود در بازار تهیه‌شده است.

آینه آوا به همراه یک میز با سه کشو به فروش می‌رسد که برای نگهداری وسایل ضروری مانند سشوار، شانه، اتو مو و ... بسیار مناسب است.

شما می‌توانید همین حالا خرید اینترنتی آینه مدل آوا را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا انجام دهید. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که این محصول را با سلامت کامل در درب آرایشگاه خود تحویل خواهید گرفت.

  • 45*45
  • 75 سانتی متر
  • آیینه فایر
  • کنسول تمام ام دی اف خام با رنگ بندی مختلف
  • چوب و فلز
  • سالن زیبایی
مــزایا
مــعایب