سرشور ایستاده فایبر گلاس مدل 528

6,140,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

صندلی سرشور ایستاده فایبرگلاس با طراحی ارگونومیک کاسه‌ی سرشور، جنس بدنه‌ی فایبرگلاس باکیفیت با تنوع رنگی بالا، شیرآلات مرغوب به یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت تبدیل‌شده است. شما می‌توانید بعد از رنگ و یا قبل از کوتاهی، مو مشتری را بدون نگرانی از خیس شدن لباس شستشو دهید.

سرشور ایستاده پایه فایبر

یکی از مشکلات آرایشگاه‌ها نبود فضای کافی برای قرار دادن تجهیزات آرایشگاهی است. یکی از این تجهیزات آرایشگاهی، صندلی سرشور می‌باشد. شرکت‌های داخلی برای سالن‌های زیبایی که کوچک می‌باشند، سرشور ایستاده طراحی کرده است. اگر شما هم به دنبال یک سرشور جمع‌وجور هستید، پیشنهاد ما به شما خرید سرشور ایستاده از این شرکت لوازم آرایشگاهی می‌باشد. یکی از سرشورهای پرفروش و باکیفیت این شرکت، سرشور ایستاده با پایه‌ی فایبرگلاس می‌باشد.

جنس پایه‌ی صندلی سرشور ایستاده، فایبرگلاس می‌باشد که علاوه بر کیفیت بالا، زیبایی این محصول را دوچندان کرده است. این پایه ثابت بوده و در 4 رنگ سفید، سیاه، نقره‌ای و طلایی قابل تولید است.

کاسه سرشور ایستاده با پایه فایبر از بهترین نوع سرامیک می‌باشد که از استحکام بالایی برخوردار است. این کاسه در 2 رنگ سفید و مشکی و به‌صورت گرد قابل تولید برای شما می‌باشد.

شیرآلات استفاده‌شده در صندلی سرشور ایستاده از جنس استیل کروم می‌باشد که از کیفیت خوبی برخوردار است. دو ورودی آب گرم و سرد به همراه دوش چندحالته از دیگر مزایای این سرشور ایستاده است که راحتی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

طراحی کاشن یا زیر گردنی سرشور ایستاده فایبر طبق اصول ارگونومی می‌باشد که علاوه بر جلوگیری از گردن درد، از ریزش آب به بیرون نیز جلوگیری می‌کند. در نتیجه شما می‌توانید به‌راحتی سر مشتری خود را با تسلط بیشتری بشویید.

اگر سالن زیبایی شما از فضای کافی برای چینش تجهیزات آرایشگاهی برخوردار نیست، سرشور آرایشگاهی ایستاده فایبر می‌تواند یک گزینه‌ی پیشنهادی عالی برای شما باشد. در صورت خرید این محصول می‌توانید از گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله‌ی آن بهره‌مند شوید. پشتیبانی و خدمات پس از فروش این محصول شامل تامین و تعمیر قطعات و تعویض و تعمیر محصول می‌باشد.

 

  • پایه ثابت
  • استیل
  • سرامیک
مــزایا
مــعایب