آرایشی و زیبایی

بهترین نوع می‌کاپ برای عروس

آرایش برای زیباترین روز زندگی

یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های هر خانمی، روز عروسی و آرایش و میکاپ در این روز است. همه‌ی شما دوست دارید که در شب عروسی‌تان زیبا به نظر برسید تا خاطره‌ای خوش از آن در ذهنتان باقی بماند. به این دلیل که آرایش عروسی‌تان فقط یک‌بار اتفاق می‌افتاد؛ بنابراین باید در انتخاب نوع آرایش خود وسواس زیادی به خرج دهید تا چهره‌ای متفاوت از خود بسازید. انتخاب میکاپ شما باید به‌گونه‌ای باشد تا علاوه بر پوشاندن عیب‌هایتان، جذابیت ظاهری شمارا بیشتر کند. به این دلیل که شما در روز عروسیان بیشتر از زمان‌های دیگر در مرکز توجه مهمان‌هایتان قرار می‌گیرد؛ بنابراین تمام تلاش خود را بکنید که بهترین میکاپ تمام عمر خود را داشته باشید.

اگر جشن عروسی شما نزدیک است، در این مقاله از سری مقالات تخصصی بیوتی کالا، به بررسی برخی نکات درباره آرایش و میکاپ عروس پرداخته‌ایم. اگرچه این نکات ساده به نظر می‌رسد اما رعایت همین نکات ساده باعث می‌شود تا شما در بهترین روز زندگی‌تان بدرخشید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

*پاک‌سازی و آماده‌سازی صورت قبل از آرايش:

اگر می‌بینید که برخی عروس‌ها صورت شفاف و درخشان‌تری نسبت به قبل خود دارند، به این دلیل است که از چند ماه قبل از عروسی اقدامات لازم برای میکاپ صورت مانند لایه‌برداری را آغاز کرده‌اند؛ بنابراین اگر شما نیز می‌خواهید که برای روز مراسم عروسی‌تان پوستی شاداب و بی‌عیب داشته باشید، بهتر است پاک‌سازی و مراقبت‌هایی را قبل از مراسم خود انجام دهید. مثلاً بهتر است از انواع ماسک‌ها و لایه‌بردارهای طبیعی برای درخشش پوست خود استفاده کنید و یا از برخی آب‌رسان‌هایی که برای پوست صورت مفید است استفاده کنید. این اقدامات کمک می‌کند تا پوست شما بهتر مواد آرایشی را جذب کرده و درنتیجه صورت شما زیباتر شود.

برای اطلاع از این ماسک‌ها و آب‌رسان‌ها می‎توانید به سایت فروشگاه بیوتی کالا مراجعه کنید. فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اطلاعات جامعی درباره بهترین ماسک‌ها و آب‌رسان‌ها داده است.

رنگ مو

قرار است که شما عکس‌های عروسی‌تان را تا آخر عمر نگاه کنید؛ بنابراین رنگ مویی را انتخاب کنید که هیچ‌گاه از مد نیفتد تا همیشه زیبا به نظر برسید. همچنین سعی کنید رنگ مویی را انتخاب کنید که تفاوت فاحشی در چهره شما ایجاد نکند.

*بهترین آرایش لب‌ برای عروس!

آرایش لب‌ها یکی از جذابیت‌های صورت شما در بهترین روز زندگی‌تان می‌باشد؛ بنابراین کیفیت این قسمت از صورت می‌تواند تأثیر بسزایی در چهره‌ی شما بگذارد. اگر مایلید که در تمام مراسم عروسی‌تان لب‌های تازه‌ای داشته باشید، رژ لب به همراه مداد لب را فراموش نکنید. برای رسیدن به این هدف کافی است می کاپ ‌کار ابتدا با مداد لبی که دو درجه تیره‌تر از رژ لب شماست، خطوط دور لب شمارا به‌صورت برابر و قرینه خط‌کشی کند. این کار باعث می‌شود تا عیب‌ لب‌های شما برطرف شده و لب‌های شما برجسته‌تر نشان داده شود. سپس به کمک ماتیک به ترتیب لب‌های بالایی و درنهایت لب‌های پایینی شمارا بکشد. سعی کنید که به مدت چند دقیقه از صحبت کردن و یا خوردن و آشامیدن پرهیز کنید تا رنگ لب‌های شما ثابت شود. درنهایت کافی است آرایشگر با برسی مخصوص لب‌های شمارا برس بزند تا برجستگی لب‌های شما دوچندان شود.

همچنین درصورتی‌که می‌خواهید زیبایی لب‌هایتان چشم‌نواز باشد، نکات زیر را در نظر بگیرید:

-بهتر است چند روز قبل از عروسی‌تان، لایه‌برداری از لب‌هایتان را انجام دهید. برای این منظور کافی است لب‌های خود را با روغن‌های طبیعی مانند وازلین و یا روغن‌زیتون چرب کرده و با مسواکی بر روی آن بکشید تا پوسته‌های اضافی روی لب‌هایتان برداشته شود.

-بهترین مارک و مرغوب‌ترین رژ لب را انتخاب کنید. رژ لب و یا ماتیک‌های خشک و یا خیلی چرب به‌صورت تکه‌تکه شده بر روی لب شما قرار می‌گیرد و شکل ظاهری لب‌های شمارا بدفرم می‌کند.

-اگر مراسم عروسی شما در هوای گرم است، بهتر است رژلبی را همراهتان داشته باشید و در صورت نیاز لب‌های خود را تمدید کنید.

-هنگام انتخاب رژ لب، بسته به نوع آرایش، بهتر است رنگ‌های تیره‌تر و جیغ تر مانند صورتی و یا قرمز را انتخاب کنید. انتخاب این رنگ‌های شاد، جذابیت و درخشندگی صورت شمارا بیشتر کرده و عکس‌های شمارا زیباتر جلوه می‌دهد.

درصورتی‌که قصد خرید رژ لب برای مراسم عروسی‌تان را دارید، می‌توانید از بهترین مارک‌های رژ لب فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا استفاده کنید. این رژلب‌ها به‌صورت جامد و یا مایع است و شما می‌توانید بسته به سلیقه خودتان با قیمتی مناسب خریداری کنید.

*به گونه‌های خود برجستگی دهید!

سختی روز عروسی‌تان به‌قدری زیاد است که صورتتان خسته و رنگ‌پریده به نظر می‌رسد؛ بنابراین برای اینکه نشاط و جلوه‌ی صورت شما بیشتر شود، زیبایی گونه شما نقش مهمی در این امر دارد. ازاین‌رو انتخاب رژ گونه مناسب بارنگ پوستتان می‌تواند یک پیشنهاد عالی برای شما باشد.

رژ گونه‌ها در انواع مختلفی مانند پودری، ژله‌ای و مایعی در بازار موجود است که بهترین آن‌ها نوع پودری جامد آن است. برای هایلایت کردن و برجسته کردن گونه‌هایتان کافی است میکاپ کار مرز بین رژ گونه و بینی شمارا مشخص کند. این خطوط معمولاً از مردمک چشم به پایین و روی صورت می‌باشد. برای کشیدن رژ گونه به نکات زیر توجه کند:

-برای اینکه حالت طبیعی صورت تغییر نکند، بهتراست که رژ گونه بالاتر و یا پایین‌تر از بینی قرار نگیرد.

-اگر رژ گونه به‌طرف گونه‌ها و خط مو و شقیقه کشیده شود، برجستگی صورت شما زیادتر شده و صورت شمارا زیباتر جلوه می‌دهد.

-بعد از کشیدن رژ گونه بهتر است با برسی مخصوص، تمامی رژ گونه را به‌صورت یکنواخت پخش کنید.

-سعی کنید به‌اندازه‌ای رژ گونه بر روی صورت خود بکشید تا پوست شما خشک نشود.

-رنگ رژ گونه را متناسب با نوع آرایش و رنگ پوست خود انتخاب کنید. رژ گونه‌های ترکیبی روشن و برنزه می‎تواند جذابیت شمارا در روز عروسی‌تان چند برابر کند.

اگر قصد خرید رژ گونه دارید، فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا بهترین برندهای رژ گونه را با قیمتی مناسب به فروش می‌رساند.

*معجزه‌ی آرایش چشم‌ها برای عروس

یکی از جذابیت‎های عروس، زیبایی چشم‌های او در شب عروسی است. این جذابیت با سایه چشم و خط چشم چند برابر شده و با مژه مصنوعی و ریمل تکمیل خواهد شد. برای داشتن چشم‌های خیره‌کننده در شب عروسی‌تان با ادامه این مطلب با ما همراه باشید:

سایه چشم

انتخاب مناسب سایه چشم می‌تواند درخشندگی چشم‌های شمارا چند برابر کند. سعی کنید که سایه چشمتان را براساس مد روز، رنگ پوست، سن و موقعیت زمانی‌تان انتخاب کنید. مثلاً برای اینکه مراسم شما در شب برگزار می‌شود، بهتر است از رنگ‌های تند و پررنگ استفاده کنید تا انعکاس نور چراغ‌ها بر روی چشم‎های شما جلب‌توجه کند. همچنین بهتر است برای عکس‌هایتان که در روز است از سایه‌های فرعی و ملایم استفاده کنید تا چهره شما طبیعی‌تر به نظر برسد.

-ما در مجله تخصصی بیوتی کالا به شما توصیه می‌کنیم که برای روز عروسی‌تان به سراغ سایه‌های تیره نروید. سیاه کردن دور چشم‌ها جذابیت شمارا کاهش داده و زیبایی طبیعی شمارا تحت تأثیر خود قرار می‌دهد.

-اگر چشم‌های شما در اثر کم‌خوابی شب قبل از عروسی گود افتاده و یا پف دارد، سایه چشم می‌تواند این عیب چشم شمارا بپوشاند.

-از سایه‌ چشم‌های خیلی براق برای پوست اطراف چشم‌هایتان استفاده نکنید. این نوع از سایه‌ چشم‌ها برای روز عروسی‌تان مناسب نیست و به‌سرعت پاک می‌شود؛ بنابراین ممکن است برای هتل چیزی از سایه چشم بر روی پوست اطراف چشم‌هایتان باقی نماند. سعی کنید سایه چشمی را انتخاب کنید که ماندگاری بیشتری تا شب داشته باشد.

-سایه‌ چشم‌های خشک باعث ایجاد ترک پوستی و خشکی پوست اطراف چشم‌هایتان می‌شود؛ بنابراین از جذابیت چشم‌های شما در عکس‌هایتان کم می‌کند. سعی کنید لوازم‌آرایشی استفاده کنید که کمی مرطوب‌کننده داشته باشد. این نوع لوازم‌آرایشی دوام سایه چشم را بر روی پوست شما بیشتر می‌کند.

خط چشم

کشیدن خط چشم در روز عروسی‌تان یکی از هنرهای می‌کاپ‌ کار است. توجه به نوع چشم‎ و حالت صورتتان می‌تواند به زیباتر کشیده شدن هر چه بیشتر خط چشم کمک بسیاری کند. پس سعی کنید که مد را کنار گذاشته و خط چشمی را انتخاب کنید که برای چندین سال دیگر هم به همین اندازه زیبا به نظر برسد. به‌عنوان‌مثال اگر چشم‌های ریزی دارید، خط چشم باز و پهن برای شما مناسب است و یا اگر چشم‌های درشتی دارید از خط چشم‌های بسته و ریز استفاده کنید.

برای داشتن خط چشمی جذاب و خاص بهتر است می کاپ کار این نکات را در نظر بگیرد:

-به این دلیل که مراسم عروسی بسیار طولانی است بهتر است از خط چشمی استفاده شود که در اثر رطوبت چشم ریزش نداشته باشد تا آثاری از تیرگی و سیاهی بر روی چشم‌های شما باقی نماند. در غیر این صورت تیرگی و سیاهی می‌تواند جذابیت و درخشندگی چشم‌های شمارا کمتر کند.

-برای برطرف کردن خستگی و پف چشم‌هایتان بهتر است قبل از کشیدن خط چشم، پلک‌های خود را با چای ولرم کمپرس کنید.

مژه مصنوعی

اگر می‌خواهید که چشم‌های شما در کنار سایه و خط چشم، جذاب‌تر به نظر برسد، استفاده از مژه مصنوعی برای روز عروسی‌تان را فراموش نکنید. برای اندازه این مژه‌ها بهتر است با میکاپ آرتیست خود مشورت کنید و مژه‌هایی با طول‌های متفاوت در لابه‌لای مژه‌های خود بچسبانید. البته توجه کنید که طول این مژه‌ها به‌اندازه‌ای نباشد که توی ذوق مهمان‌ها بزند. بهتری است طولی را انتخاب کنید که چشم‌هایتان حالت طبیعی خود را داشته باشد.

-جلوه دادن به مژه با ریمل

بعد از گذاشتن مژه مصنوعی بهتر است مژه‌هایتان را با ریمل جذاب‌تر کنید. برای این منظور کافی است می کاپ کار ابتدا مژهایتان را چندین بار فر مژه بزند. بعدازاینکه فر مژه‌ها ثابت شد، ریمل را بزند. می کاپ کار بهتر است از حرکات زیک زاکی برای زدن ریمل استفاده کند. بدین‌صورت که ابتدا از گوشه‌ی چشم شروع کرده و به‌طرف شقیقه‌ها بزند. سپس از پایین به بالا ریمل بزند. بعدازاین که ریمل خشک شد، مژه‌های شما به هم می‌چسبد. در این شرایط بهتر است با استفاده از یک برس مخصوص، مژه‎های شمارا از هم باز کند. این کار را انجام دهید تا نتیجه آن را بر روی عکس‌های عروسی‌تان ببینید.

ازآنجایی‌که چشم‌ها عضو حساس و مهمی هستند و در زیبایی چهره شما در روز عروسی‌تان تأثیر بسیاری می‌گذارد، بهتر است از لوازم‌آرایشی استفاده کنید که از عفونت و آلودگی چشم‌های شما جلوگیری کند. فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا بهترین برند ریمل را با نازل‌ترین قیمت به فروش می‌رساند. در صورت تمایل می‌توانید بهترین نوع ریمل را سفارش و به‌صورت اینترنتی خرید کنید.

-کرم پودر برای برطرف کردن سیاهی دور چشم:

خیلی از افراد در روز عروسی‌شان به دلیل کم‌خوابی حلقه‌هایی سیاهی دور چشم‌هایشان پیدا می‌شود. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، نگران نباشید. می‌کاپ کار می‌تواند با کرم پودر و یا پودر پنکک این حلقه‌های سیاه زیر چشم شمارا محو کند.

*اهمیت آرایش و رنگ ابرو برای روز عروسی

آرایش صورت شما در روز عروسی، فقط با اصلاح بی‌نقص ابرو کامل می‌شود؛ بنابراین سعی کنید ابروی شما به‌گونه‌ای برداشته شود که زیبایی واقعی شما از بین نرود.

توصیه ما در مجله تخصصی بیوتی کالا این است که از چند ماه قبل از عروسی‌تان به فکر مدل ابرو و رنگ آن باشید. اگر قسمت‎هایی از ابروی شما خالی است، اجازه دهید تا این قسمت‌ها دوباره رشد کند. از برداشتن بیش‌ازحد و نازک کردن ابروهای خود خودداری کنید. همچنین بهتر است رنگ ابروهایتان را با رنگ موهای خود هماهنگ کنید. هنگام انتخاب رنگ ابرو دقت کافی داشته باشید به این دلیل که آرایش چشم‌های شما با رنگ ابرو تکمیل می‌شود. همچنین می‌توانید به‌جای رنگ، از مداد ابرو برای مرتب کردن ابروها استفاده کنید.

این نکته را در نظر داشته باشید که هرچقدر ابروهای شما حالت طبیعی‌تر داشته باشد، زیبایی شما در روز عروسی‌تان بیشتر جلب‌توجه می‌کند.

*کرم پودر

یکی از ترفندهای هر میکاپ‌کار برای صاف و یکنواخت جلوه دادن صورت عروس، استفاده از کرم پودر می‌باشد. انتخاب رنگ مناسب کرم پودر می‌تواند زیبایی آرایش شمارا دوچندان کند؛ بنابراین سعی کنید کرم پودری را انتخاب کنید که به رنگ پوست شما نزدیک بوده و درنهایت باعث شفاف و درخشان شدن پوست شما شود. این را باید بگوییم که همه‌چیز با آرایش صورتتان تمام نمی‌شود. برخی از میکاپ کارها برای یکنواخت کردن رنگ پوست صورت با رنگ جاهای دیگر بدن‌ مقداری از کرم پودر را به گردن و شانه‌ها می‌زنند. ما در مجله تخصصی بیوتی کالا به شما پیشنهاد می‌کنیم که این کار را انجام دهید تا ظاهری طبیعی داشته باشید.

سخن نهایی

برای اینکه در روز عروسی‌تان، آرایش مورد دلخواه خود را داشته باشید بهتر است که نکات گفته شده در بالا را رعایت کنید. از طرفی در انتخاب نوع آرایش و میکاپ خود نیاز ندارید که کارهای خارق‌العاده و یا هزینه‌های زیادی را متحمل شوید. همچنین به این نکته توجه کنید که لازم نیست براساس مد پیش بروید. کافی است مدل آرایشی را انتخاب کنید که به فرم صورت و سایر ویژگی‌های ظاهریتان بیاید تا بعدها که به عکس‌های این روز نگاه می‌کنید، از چهره خود لذت ببرید.

در صورتی که در رابطه با انتخاب نوع میکاپ و یا خرید وسایل آرایشی برای روز عروسی خود سوال دارید، همکاران ما در پشتیبانی فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما عزیزان هستند. شما نیز می‎توانید با گذاشتن نظر در رابطه با انتخاب بهترین نوع میکاپ عروس، مطالب خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

نمایش همه

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن