آرایشی و زیباییدسته‌بندی نشدهمراقبت و زیبایی مو

انواع مدل‌های کوتاهی مو مناسب آقایان

مدل کوتاهی موی مردانه و پسرانه

کوتاهی مو، یکی از خدمات آرایشی زنانه و مردانه است. اغلب مردان تمایل دارند تا موهای کوتاهی داشته باشند. به این دلیل که موهای کوتاه، احساس راحتی بیشتری به آن‌ها می‌بخشد. از طرف دیگر باعث می‌شود تا مراقبت از موهایشان راحت‌تر اتفاق بیفتد.

مدل‌های متنوعی برای کوتاهی مو آقایان وجود دارد که بدون شک می‌تواند تأثیر بسزایی در زیبایی و جذابیت ظاهری آن‌ها داشته باشد؛همچنین به دلیل عدم استفاده مردان ازوسایل آرایشی و کارهای می کاپ، اولین چیزی که در نگاه اول به چشم می‌آید، مدل موی آن‌هاست؛ بنابراین بهتر است هنگام انتخاب مدل موی کوتاه مردانه حساسیت و دقت لازم را داشته باشید و از یک آرایشگر باتجربه برای کوتاهی مو خود استفاده کنید. در ادامه‌ی این مطلب شمارا با انواع مدل کوتاهی مو آشنا کرده‌ایم.

انواع مختلف از مدل موی کوتاه مردانه

برای داشتن ظاهری خاص و متفاوت، بهتر است مدل‌ موهای زیبا و جدیدی را انتخاب کنید و فقط به یک مدل خاص اکتفا نکنید. همچنین هنگام انتخاب مدل مو مردانه کوتاه، به فرم صورت، مدل ریشتان و سایر ویژگی‌های ظاهری خود نیز توجه داشته باشید و مدلی را انتخاب کنید تا علاوه بر پوشاندن عیب‌های ظاهری‌تان، چهره‌ای خاص و متفاوت به‌صورت شما ببخشد. مثلاً برای داشتن ظاهری رسمی و باوقار، مدل مو ساده مردانه می‌تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد؛ و یا اگر دوست دارید که به‌روز و جذاب باشید و متفاوت‌تر به نظر برسید، مدل مو فشن و کوتاه مردانه یک انتخاب مناسب و ایده آل برای شما است. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که این مدل نیاز به رسیدگی زیادی دارد و باید زمان زیادی برای فرم دادن به موهایتان اختصاص دهید. همچنین اگر دوست دارید که ظاهر شما مردانه‌تر به نظر برسد، بهتر است مدل موی کوتاه و کلاسیک را انتخاب کنید.

در بخش زیر از مجله زیبایی بیوتی کالا، چند مدل موی مردانه و امروزی را در اختیار شما قرار داده‌ایم. مشاهده مدل‌ موهای مختلف به شما کمک می‌کند تا بتوانید مدل مناسب موی خود را پیدا کنید. امیدواریم که این مدل‌ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و به کمک این مدل‌ها ظاهری متفاوت و مردانه‌تر پیدا کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

-ایتالیایی:

در این مدل مو، آرایشگر سعی می‌کند تا قسمت بالای سر و پشت سرتان را بلندتر از اطراف سروگوشتان کوتاه کند. درنتیجه باعث می‌شود تا یک سایه‌ی زیبا، بر روی مو شما دیده شود.

-تیفوسی:

در این مدل مو، آرایشگر تمام سر به‌جز قسمت جلوی مو را کوتاه می‌کند. مدل تیفوسی، مدل موی جوان‌پسند است.

-فرانسوی:

سادگی ازجمله ویژگی‌ مدل موی فرانسوی برای آقایان است. در این مدل کوتاهی مو، کل موی سر یکدست کوتاه می‌شود و حداکثر بلندی آن به ۸ الی ۱۰ سانتی‌متر می‌رسد.

-بوکسری یا تایسونی:

یک مدل کوتاهی مو، مناسب برای فصل تابستان است. اندازه مو در این روش کمتر از مدل فرانسوی است و طول موها ۳ الی ۸ سانتی‌متر است.

-آلمانی:

در این مدل کوتاهی مو، نیمی از مو سر بسیار کوتاه‌تر از نیمه‌ی دیگر سر است.

-کپ ۲ سانتی‌متری:

در این مدل کوتاهی مو مردانه، اندازه و بلندی بالای مو به نظر شما بستگی دارد. ولی کناره‌های مو را باید تا ۳ سانت کوتاه کرد.

-لیر:

اگر دوست دارید که جلوی مو شما اندازه بلندتری نسبت به پشت موهای شما داشته باشد این مدل مناسب شماست.

-دور کوتاه ساده:

این مدل مو تقریباً مشابه کپ و تیفوسی می‌باشد. با این تفاوت که دور مو کمی کوتاه‌تر از قسمت بالای مو است.

-دور بلند ساده:

در این مدل آرایشگر کل سر شمارا یکدست کوتاه می‌کند. با این تفاوت که فقط روی گوش شما کوتاه‌تر از بقیه قسمت‌ها خواهد بود.

-روگوشی:

این روش تقریباً مشابه روش کوتاهی دور بلند ساده است. تنها تفاوت این روش با روش قبلی این است که موهای روی گوش کمتر کوتاه می‌شود. به‌طوری‌که مقداری از گوش شمارا می‌پوشاند.

-خامه‌ای:

اگر موهای شما پرپشت و لخت است این مدل مو چهره‌ی شمارا جذاب خواهد کرد. در این مدل کوتاهی مو مردانه، قسمت بالای مو با استفاده از براشینگ فرم داده می‌شود.

-فشن:

این مدل کوتاهی مو مردانه بستگی به مد روز دارد. مثلاً ممکن است گاهی به‌صورت سوزنی کوتاه شده و یا گاهی به شکل دیگر کوتاه شود.

نکات مهم در مورد انتخاب مدل کوتاهی مو مردانه

-مدل موی انتخابی خود را با توجه به نوع و جنس مو انتخاب کنید. مثلاً افرادی که موهای چرب و بسیار نرمی دارند مدل مو چتری برای آن‌ها بسیار مناسب است.

-کم‌پشت و پرپشت بودن مو را در نظر داشته باشید. به‌عنوان‌مثال اگر موهای پرپشتی دارید مدل مو سیخی چهره‌ی شمارا جذاب خواهد کرد.

-تیپ و شخصیت خود را در نظر بگیرید. مثلاً برای آقایان میان‌سال و یا برای کارمندان اداره، مدل ساده مردانه می‌تواند یک انتخاب ایده آل باشد.

-حالت پذیری موی خود را هنگام انتخاب مدل کوتاهی مو در نظر بگیرید. مثلاً اگر موهای نرمی دارید، مدل مو ژاپنی به‌راحتی بر روی موهای شما می‌نشیند. همچنین می‌توانید با استفاده ژل و سایر حالت‌دهنده‌ها موهای کوتاه خود را فرم دهید. در صورت تمایل می‌توانید ژل فرم‌دهنده مو … را از فروشگاه بیوتی کالا به صورت اینترنتی سفارش دهید.

-برای فصول گرم سال بهتر است از مدل‌های کوتاه‌تر مردانه استفاده کنید. این مدل‌ها علاوه بر شستشوی راحت‌تر، از عرق کردن بیش‌ازاندازه شما نیز جلوگیری می‌کند. به‌عنوان‌مثال می‌توانید از مدل تیفوسی و یا مدل کپ ۲ سانتی استفاده کنید.

سخن نهایی

در این بخش از مجله تخصصی بیوتی کالا شمارابا انواع مدل‌های کوتاهی مو مناسب آقایانآشنا کردیم. همچنین تصاویری از انواع مدل موهای پرطرفدار در بین آقایان و پسران جوان را به شما نشان داده‌ایم. امیدواریم که با ایده گرفتن از هرکدام از آن‌ها بتوانید مدل موی مناسب خود را انتخاب کنید. درصورتی‌که می‌خواهید با انواع مدل‌های کوتاهی مو مناسب خانم‌ها آشنا شوید سایر مقالات ما را دنبال کنید.

نمایش همه

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی :

بستن
بستن