آینه آرایشگاهی sn-4423

4,800,000 تومان

خرید تلفنی محصول

6 قلم

کنسول و آینه‌ آرایشگاهی مدل SN-4423

در سالن‌های زیبایی تمامی فعالیت‌ها مانند شینیون، رنگ، اصلاح و کوتاهی براساس آینه انجام می‌شود. درواقع آینه جزو ضروری‌ترین تجهیزات یک سالن آرایشگاهی است که بدون آن هیچ کاری امکان‌پذیر نمی‌باشد. کاربرد آینه آرایشگاهی بسیار بالاست و علاوه بر راحتی کار آرایشگر، باعث بزرگ‌تر نشان دادن ظاهر آرایشگاه نیز می‌شود.

این برند محبوب که در زمینه‌ی تولید تجهیزات آرایشگاهی فعالیت می‎کند، اقدام به تولید آینه‌های آرایشگاهی در بالاترین کیفیت کرده است. آینه و کنسول ام‎‌دی‎اف مدل sn-4423 یکی از محصولات این گروه تولیدی است. این آینه دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که در بخش زیر به آن پرداخته‌ایم:

اگر به دنبال یک آینه‌ی آرایشگاهی کمد دار هستید تا بتوانید علاوه بر انجام امور آرایشگاهی، وسایل خود را در آن قرار دهید، کنسول و آینه آرایشگاهی SN-4423 می‌تواند یک گزینه‌ی پیشنهادی عالی برای شما باشد. کنسول آینه آرایشگاهی مدل sn4423 دارای دو کشوی جادار می‌باشد.

آینه آرایشگاهی کمد دار مدل اس ان 4423، از جنس MDF و CNC ساخته‌شده است؛ بنابراین خیال شما از کیفیت آینه قدی مدل sn4423 راحت باشد. در صورت تمایل می‌توانید رنگ بدنه و کنسول مدل SN-4423 آینه آرایشگاهی را مطابق با سایر تجهیزات آرایشگاهی سالن زیبایی‌تان سفارش دهید.

شیشه‌ی آینه‌ی آرایشگاهی مدل SN-4423 از بهترین برند موجود در بازار ساخته‌شده است که مقاومت خوبی در برابر شکستگی از خود نشان می‎دهد. همچنین جیوه‌ی استفاده‌شده در پشت این آینه بسیار باکیفیت می‌باشد. به‌طوری‌که در استفاده‌های طولانی‌مدت همچنان درخشندگی روز اول را دارد.

وزن آینه و کنسول مدل SN-4423 بسیار سبک است؛ بنابراین می‌توانید به‌راحتی و بدون هیچ کمکی آن را جابه‌جا کنید. همچنین اندازه این آینه بسیار مناسب است و برای انجام کارهای آرایشگاهی تصویری مناسب با زاویه‌ی عالی را به شما نشان خواهد داد. طول آینه به تنهای ... سانتی‌متر و عرض آن ... سانتی‌متر می‌باشد.

قیمت آینه آرایشگاهی با کد SN-4423 بسیار مناسب است و خرید آنلاین آینه آرایشگاهی مدل SN4423 را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا به شما پیشنهاد می‌دهیم.

  • 20 کیلوگرم
  • آیینه و کنسول آرایشگاهی
  • دارای یک عدد آینه و یک عدد کنسول و دو عدد کشو با ام دی اف
  • دور قاب آینه از ام دی اف با ضخامت 25 میل با دستگاه سی ان سی شده
  • آرایشگاه و سالن زیبایی
مــزایا
مــعایب