تخت ماساژ SRF ecco

14,600,000 تومان

خرید تلفنی محصول

62 قلم

تخت ماساژ SRF eccoاز چوب محکم و مقاوم ساخته شده است. این تخت به دلیل دارا بودن ویژگی‌هایی مانند رنگ‌بندی متنوع، چرم مرغوب و بادوام، جایگاه نگهداری صورت، فوم نرم چند لایه ضخیم و... به یکی از پرفروش‌ترین محصولات موجود در بازار تبدیل شده است.

امروزه برای ارائه خدمات ماساژ در کلینیک‌های ورزشی، اسپا، سالن‌های ماساژ محلی و... نیاز به یک تخت ماساژ حرفه‌ای است. تخت ماساژ SRF ecco به گونه‌ای خاص طراحی شده است که علاوه بر تامین راحتی و ایمنی مشتری، راحتی ماساژ‌دهنده هنگام ارائه کار را به دنبال دارد. شما می‌توانید این محصول را به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا خریداری کنید.

معرفی تخت ماساژ SRF ecco

درمان‌گران برای ارائه خدمات ماساژ به مراجعه‌کنندگان خود نیاز به یک تخت ماساژ مخصوص دارند. اگر شما هم برای سالن ماساژ و اسپای خود به دنبال چنین تختی هستید، تخت ماساژ مدل SRF ecco را پیشنهاد می‌دهیم. این تخت به دلیل طراحی خاص خود به صورت چند منظوره نیز قابل استفاده است. در نتیجه می‌توان به غیر از خدمات ماساژ برای مراکز طب سوزنی، کلینیک‌های زیبایی و درمانی، فیزیوتراپیست‌ها و... استفاده کرد.

ویژگی تخت ماساژ مدل SRF ecco

از جمله ویژگی‌های تخت ماساژ مدل SRF eccoمی‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         این تخت ماساژ ایرانی به گونه‌ای طراحی شده است که ماساژور می‌توانید به راحتی تمامی تکنیک‌های ماساژ را بر روی فرد ماساژگیرنده اجرا کند.
  •         ابعاد تخت ماساژ SRF ecco بسیار مناسب طراحی شده است. طول این تخت 190، عرض آن 76 و ارتفاع آن 77 سانتی‌متر است. در نتیجه افراد با اندازه‌های بدنی مختلف به راحتی می‌توانند بر روی این تخت دراز بکشند. علاوه بر این ماساژگیرنده نیز می‌تواند دسترسی کاملی به بدن فرد ماساژگیرنده داشته باشد.
  •         پایه و فریم تخت ماساژ از چوب راش روسیه ساخته شده است و برای اتصال قسمت‌های مختلف آن از چسب بسیار قوی استفاده شده است.
  •         فوم استفاده شده در تخت ماساژ ضخامت 9 سانتی‌متر دارد. این فوم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و باعث طول عمر بیشتر تخت می‌شود. علاوه بر این نرمی و انعطاف‌پذیری این فوم راحتی را برای مشتری به ارمغان می‌آورد. چرا که هنگام خوابیدن احساس خوبی خواهد داشت.
  •         رویه این تخت محلی برای جایگاه صورت وجود دارد تا فرد هنگام ماساژ راحتی بیشتری داشته باشد.
  •         از آنجایی که طراحی این تخت به صورت ثابت است، در نتیجه قابلیت جابجایی ندارد. این موضوع باعث شده است تا نتوانید ارتفاع پایه‌های آن را تغییر دهید.
  •         تخت ماساژ مدل SRF ecco قابلیت تحمل وزن بسیار بالا تا 450 کیلوگرم را دارد.
  •         سطح رویی تخت ماساژ SRF ecco هیچ‌گونه آب و روغنی را به خود جذب نمی‌کند. در نتیجه به راحتی می‌توانید آن را تمیز کنید.
مــزایا
مــعایب