تخت اپیلاسیون و ماساژ پایه لوله ای مدل 334

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

تخت اپیلاسیون و ماساژ پایه لوله‌ای، قابلیت تنظیم به‌صورت تخت و صندلی، قابلیت تنظیم زاویه شیب تخت، دارای کمد در زیر تخت،  دارای روکش ضد آب،  دارای زیر سری متحرک،  قابلیت جدا کردن بالش زیر سری تخت جهت تبدیل‌شدن به تخت ماساژ دارد.

تخت اپیلاسیون و ماساژ مدل پایه لوله‌ای

استفاده از یک تخت اپیلاسیون مناسب و حرفه‌ای در آرایشگاه، علاوه بر افزایش خدمات مرتبط در مرکز اپیلاسیون، می‌تواند این را به مشتریان القا نماید که شما برای مشتریان و کارتان اهمیت ویژه‌ای قائل هستید.

اگر به دنبال یک تخت اپیلاسیون و ماساژ منحصربه‌فرد و خاص هستید، تخت اپیلاسیون و ماساژ مدل پایه لوله‌ای را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

قسمت تشک این محصول به‌صورت دو تکه طراحی‌شده است؛ بنابراین شما می‌توانید به کمک جک دستی که در زیر تشک قرارگرفته است، تخت ماساژ و اپیلاسیون را به‌صورت صندلی تغییر حالت دهید. همچنین در صورت نیاز می‌توانید زاویه‌ی شیب تخت را برای تسلط بیشتر و راحتی مشتری تنظیم نمایید.

زیر سری تخت ماساژ و اپیلاسیون به‌صورت متحرک می‌باشد و قابلیت جدا شدن نیز دارد. این ویژگی باعث شده است تا به مزایای صندلی اضافه شود.

این شرکت، برای روکش تخت ماساژ و اپیلاسیون مدل پایه لوله‌ای، از بهترین چرم‌های موجود در بازار استفاده کرده است. تنوع رنگی بالا از دیگر ویژگی‌های مثبت این روکش می‌باشد. رنگ‌های قابل سفارش برای روکش این محصول شامل سفید، سیاه، قرمز، صورتی، زرد، نارنجی، سبز، آبی، بنفش، زرشکی، سرمه‌ای، قهوه‌ای، نقره‌ای، طلایی و خاکستری می‌باشد.

مواد به‌کاررفته در تشک تخت ماساژ و اپیلاسیون مدل پایه لوله‌ای، فوم فشرده گرم می‌باشد. به‌طوری‌که در استفاده‌های مکرر دچار فرورفتگی یا تغییر شکل نخواهد شد. ضخامت فوم این محصول 10 سانتی‌متر می‌باشد.

قسمت زیر تخت ماساژ و اپیلاسیون پایه لوله‌ای، مکانی برای قرار دادن وسایل شما می‌باشد. جنس بدنه‌ی این تخت از فلز و آهن می‌باشد که برای دوام هرچه بیشتر با رنگ سفید و سیاه پوشش داده شده است.

وزن کلی تخت ماساژ و اپیلاسیون مدل پایه لوله‌ای 40 کیلوگرم می‌باشد و قادر است تا وزن فردی با 120 کیلوگرم را تحمل کند.

طول تخت ماساژ و اپیلاسیون مدل پایه لوله‌ای، 181 سانتی‌متر، عرض آن 68 سانتی‌متر و ارتفاع آن 79 سانتی‌متر می‌باشد.

اگر برای کارهای ماساژ، زیبایی و پوست به دنبال یک تخت آرایشگاهی هستید، تخت ماساژ و اپیلاسیون پایه لوله‌ای را به شما توصیه می‌کنیم.

در صورت تمایل به خرید این محصول می‌توانید رنگ چرم موردنظر خود را با توجه به چیدمان فضای آرایشگاهی خود انتخاب و از فروشگاه بیوتی کالا به‌صورت اینترنتی سفارش دهید. این محصول دارای گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله می‌باشد. پشتیبانی و خدمات پس از فروش این محصول شامل تأمین و تعمیر قطعات و یا تعویض و تعمیر محصول می‌باشد.

  • 40 کیلوگرم
  • 181
  • 68
  • 79
  • پرشین کلاسیک
  • قابلیت تنظیم بصورت تخت و صندلی| قابلیت تنظیم پشتی و زیر پایی| قابلیت تنظیم زاویه شیب تخت| دارای زیر سری متحرک| قابلیت جدا کردن بالش زیرسری تخت جهت تبدیل شدن به تخت ماساژ
مــزایا
مــعایب