تخت برقی روکش فیبرز کد 131

28,940,000 تومان

خرید تلفنی محصول

62 قلم

تخت پوست و زیبایی تمام فول برقی، قابلیت تنظیم به‌صورت تخت و صندلی، قابلیت تنظیم ارتفاع دارد. همچنین دارای کنترل از راه دور،  دارای روکش ضد آب و فوم باکیفیت می‌باشد.

تخت پوست و زیبایی تمام فول برقی

یکی از خدمات مهم سالن‌های زیبایی، خدماتی مانند لیزر، جوان‌سازی پوست، تزریق ژل و بوتاکس، خدمات ترمیم و کاشت ابرو، لاغری موضعی و ... می‌باشد. انجام این امور بدون داشتن یک صندلی مناسب غیر ممکن است. خرید صندلی پوست و زیبایی کمک می‌کند تا شما با تسلط بیشتری کارهای مربوط به پوست و زیبایی را انجام دهید.

اگر شما هم جزو یکی از مدیران سالن‌های زیبایی هستید و قصد خرید صندلی‌های پوست و زیبایی دارید، تخت پوست و زیبایی تمام فول برقی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

تخت پوست و زیبایی، به‌صورت تمام فول برقی طراحی‌شده است. این تخت دارای 2 موتور قدرتمند ضد آب با ولتاژ 24 ولت می‌باشد. شما می‌توانید به کمک کنترل از راه دور این صندلی، قسمت‌های مختلف آن مانند پشتی، زیر سری، ارتفاع و نشیمن آن را تغییر دهید. به‌عنوان‌مثال شما می‌توانید در صورت نیاز این صندلی را به شکل تخت تغییر حالت دهید.

یکی از بهترین ویژگی‌های تخت پوست و زیبایی تمام فول برقی جنس فوم آن است که آن را منحصربه‌فرد کرده است. جنس این فوم از نوع سرد بوده و در استفاده‌های طولانی‌مدت دچار هیچ‌گونه تغییر شکل ظاهری نمی‌شود. ضخامت این فوم 10 سانتی‌متر است و از نرمی خوبی برخوردار می‌باشد. همچنین دارای ویژگی ضد عرق نیز می‌باشد.

این شرکت از بهترین مواد اولیه برای ساخت بدنه‌ی محصولات خود استفاده کرده است. جنس بدنه‌ی صندلی پوست و زیبایی تمام فول برقی از فلز و پلاستیک می‌باشد و در دو رنگ سفید و سیاه قابل تولید است.

جنس چرم تخت پوست و زیبایی و فرم دوخت چشم‌نواز آن ازجمله ویژگی‌هایی است که این صندلی را به یکی از صندلی‌های محبوب طراحان دکوراسیون داخلی و مدیران سالن‌های زیبایی کرده است. گروه تجهیزات آرایشگاهی تنها شرکتی است که صندلی‌های خود را در رنگ‌بندی دلخواه و متناسب با دیزاین سالن زیبایی شما تولید می‌کند. این رنگ‌بندی شامل رنگ‌های سفید، سیاه، قرمز، صورتی، زرد، نارنجی، سبز، آبی، بنفش، زرشکی، سرمه‌ای، قهوه‌ای، نقره‌ای، طلایی و خاکستری می‌باشد.

طول صندلی پوست و زیبایی با در نظر گرفتن زیر سری 113 میلی‌متر، عرض صندلی با در نظر گرفتن دسته‌ها 77 میلی‌متر و محدوده ارتفاع نشیمن آن 67 میلی‌متر است. وزن این صندلی 70 کیلوگرم است و قابلیت ساپورت تا 300 کیلوگرم را دارد.

شما می‌توانید تخت پوست و زیبایی مدل تمام فول برقی را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا خریداری کنید. محصول با مدل و مشخصات مندرج در کارت گارانتی از تاریخ صدور فاکتور خرید دارای 1 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد. پشتیبانی و خدمات پس از فروش شامل تأمین و تعمیر قطعات و تعویض و تعمیر محصول می‌باشد.

  • 113
  • 77
  • 67
  • متحرک
  • متحرک
  • متحرک
  • فوم سرد فشرده
مــزایا
مــعایب