تخت ماساژ SRF1S30

29,800,000 تومان

خرید تلفنی محصول

62 قلم

تخت ماساژ SRF1S30از چوب محکم و مقاوم ساخته شده است. این تخت به دلیل دارا بودن ویژگی‌هایی مانند رنگ‌بندی متنوع، چرم مرغوب و بادوام، جایگاه نگهداری صورت، فوم نرم چند لایه ضخیم و... به یکی از پرفروش‌ترین محصولات موجود در بازار تبدیل شده است.

برای اینکه ماساژی باکیفیت و موفق به مشتریان خود ارائه دهید، خرید تخت ماساژ باکیفیت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. برای این منظور خرید تخت ماساژ SRF1S30 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این تخت به صورت ثابت طراحی شده است؛ بنابراین جابجایی آن برای شما امکان‌پذیر نیست. شما می‌توانید این تخت ماساژ را به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا سفارش دهید.

معرفی تخت ماساژ SRF1S30

برای انجام خدمات ماساژ به صورت حرفه‌ای، داشتن یک تخت ماساژ مناسب بسیار ضروری است تا بتوانید تمام تکنیک‌های ماساژ را بر روی بدن ماساژگیرنده به خوبی اجرا کنید. اگر به دنبال مدلی برتر و باکیفیت هستید، خرید تخت ماساژ SRF1S30 می‌تواند تمام نیازهای شما را به خوبی برآورده کند. این تخت ماساژ در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد و جلوه‌ای منحصر به فرد به سالن ماساژ شما می‌بخشد.

 

ویژگی تخت ماساژ مدل SRF1S30

از جمله ویژگی‌های تخت ماساژ مدل SRF1S30می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         ابعاد تخت ماساژ مدل SRF1S30 بسیار مناسب است. طول این تخت 190، عرض آن 80 و ارتفاع آن 77 سانتی‌متر است. در نتیجه شما می‌توانید از این تخت برای افراد با هر قد و وزن استفاده کنید. علاوه بر این ابعاد مناسب تخت ماساژ مدل SRF1S30برای ماساژورها نیز بسیار مناسب است. به این دلیل که دسترسی راحتی به تمام اعضای بدن ماساژگیرنده دارند.
  •         پایه و فریم این تخت ماساژ از چوب راش گرجستانی ساخته شده است که از مقاومت و استحکام بسیار بالایی برخوردار است. علاوه بر این برای اتصال قسمت‌های مختلف این تخت، از یک چسب بسیار قوی استفاده شده است که امکان جدا شدن قطعات از یکدیگر را به صفر می‌رساند.
  •         فوم استفاده شده در این تخت دارای ضخامت 9 سانتی‌متر است. در نتیجه علاوه بر طول عمر بالا در نشست و برخاست‌های متعدد، از نرمی و انعطاف‌پذیری بسیار خوبی برخوردار است که راحتی را برای ماساژگیرنده به ارمغان می‌آورد.
  •         چرم مصنوعی استفاده شده برای روکش این تخت ماساژ درجه یک بوده و از تنوع رنگی بسیار بالایی برخوردار است. همچنین این روکش قابلیت شستشو داشته و در برابر آب و انواع روغن‌های ماساژ بسیار مقاوم است.
  •         تخت ماساژ مدل SRF1S30 وزن تحملی بالا تا 450 کیلوگرم را دارا است.
  •         قسمت رویی تخت ماساژ SRF1S30 دارای محلی برای نگهداری صورت است تا فرد ماساژگیرنده هنگام دریافت خدمات احساس راحتی بسیاری داشته باشد.
  •         بسته‌بندی این تخت به صورت کاملا حرفه‌ای انجام شده است تا هنگام ارسال محصول دچار خرابی یا شکستگی نشود.
مــزایا
مــعایب