تخت ماساژ چوبی SCF1S32

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

تخت ماساژ چوبی SCF1S32از چوب محکم و مقاوم ساخته شده است. این تخت به دلیل دارا بودن ویژگی‌هایی مانند رنگ‌بندی متنوع، چرم مرغوب و بادوام، جایگاه نگهداری صورت، فوم نرم چند لایه ضخیم و... به یکی از پرفروش‌ترین محصولات موجود در بازار تبدیل شده است.

در مراکز سونا، ماساژ و اسپا وجود تخت ماساژ بسیار مهم و ضروری است. اگر شما هم قصد راه‌اندازی چنین سالن‌هایی را دارید، خرید تخت ماساژ چوبی SCF1S32 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این تخت به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود به ماساژور کمک می‌کند تا در حین کار تسلط بالایی داشته باشد. علاوه بر این راحتی این تخت به گونه‌ای است که ماساژگیرنده نیز یک ماساژ بسیار آرام‌بخش را تجربه خواهد کرد. شما می‌توانید تخت ماساژ چوبی را به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا سفارش دهید.

معرفی تخت ماساژ چوبی SCF1S32

اگر به دنبال یک تخت ماساژ خوب از یک برند باکیفیت می‌گردید، تخت ماساژ چوبی مدل SCF1S32 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. طراحی این تخت ماساژ به گونه‌ای است که علاوه بر سالن‌های ماساژ در سالن‌های فیزیوتراپی، سالن‌های تاتو، پدیکور، طب سوزنی و... مورد استفاده قرار بگیرد.

یکی از ویژگی‌های خوب این محصول، وجود یک طبقه در زیر این تخت ماساژ است. در نتیجه ماساژور می‌تواند علاوه بر قرار دادن وسایل مهم ماساژ خود، دسترسی راحت‌تری به این وسایل نیز داشته باشد.

ویژگی تخت ماساژ چوبی

از جمله ویژگی‌های تخت ماساژ چوبی SCF1S32می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         تخت ماساژ چوبی قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد. ماساژور می‌تواند پایه‌های این صندلی را مطابق با قد خود تنظیم کند. ارتفاع این تخت چوبی از 64 تا 90 سانتی‌متر قابل تغییر است.
  •         لبه‌های تشک تخت ماساژ به صورت گرد طراحی شده است و زیبایی خاصی به تخت بخشیده است.
  •         همانطور که از نام تخت ماساژ چوبی مشخص است، بدنه این تخت از چوب محکم و مقاوم راش ساخته شده است.
  •         فوم استفاده در تخت ماساژ چوبی، ضخامت 7 سانتی‌متری دارد. این فوم نرم بوده و از انعطاف‌پذیری خوبی برخوردار است. در نتیجه وقتی ماساژ گیرنده بر روی آن می‌خوابد حس خوبی خواهد داشت.
  •         بدنه و تشک تخت ماساژ چوبی در برابر ریزش روغن ماساژ و یا آب مقاومت بالایی دارد و دچار خرابی نخواهد شد.
  •         ابعاد تخت ماساژ چوبی دارای طول 197، عرض 81 و ارتفاع 90 سانتی‌متر است. در نتیجه به خوبی در مراکز ماساژ یا سالن‌های زیبایی کوچک یا بزرگ قابل استفاده است.
  •         تخت ماساژ چوبی SCF1S32برخلاف چوبی بودن خود می‌تواند تا وزن 450 کیلوگرم را به خوبی تحمل کند. چرا که بسیار مقاوم و محکم ساخته شده است.
  •         تخت ماساژ چوبی به صورت ثابت طراحی شده است. در نتیجه امکان جابجایی و یا حمل و نقل آن به بیرون مرکز وجود ندارد.
مــزایا
مــعایب