تخت ماساژ هخامنشی

32,600,000 تومان

خرید تلفنی محصول

62 قلم

تخت ماساژ هخامنشی از چوب راش به صورت محکم و مقاوم ساخته شده است. این تخت به دلیل دارا بودن ویژگی‌هایی مانند رنگ‌بندی متنوع، چرم مرغوب و بادوام، جایگاه نگهداری صورت، فوم نرم چند لایه ضخیم و... به یکی از پرفروش‌ترین محصولات موجود در بازار تبدیل شده است.

اگر دوام و قدرت تخت ماساژ در کنار زیبایی آن برای شما اهمیت دارد، خرید تخت ماساژ هخامنشی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این تخت به صورت ثابت طراحی شده است و برای کسانی که قصد راه‌اندازی سالن ماساژ و اسپا را دارند، یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. شما می‌توانید این محصول را به صورت آنلاین و در رنگ‌بندی‌های متفاوت از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا سفارش دهید.

معرفی تخت ماساژ هخامنشی

اگر می‌خواهید که به صورت حرفه‌ای کار ماساژ را انجام دهید، باید یک تخت ماساژ حرفه‌ای داشته باشید. این تخت علاوه بر راحتی کار ماساژور، آرامش را برای ماساژ گیرنده به ارمغان می‌آورد. اگر شما هم برای سالن ماساژ و یا اسپا خود به دنبال یک تخت ماساژ زیبا و در عین حال با کیفیت می‌گردید، تخت ماساژ هخامنشی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

اولین چیزی که نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند، طرح‌ زیبای کنده‌کاری شده بر روی پایه‌های این صندلی است. منبت‌کاری‌های زیبای انجام شده بر روی پایه‌های این صندلی از ستون‌های تخت جمشید الهام گرفته شده است. همین ویژگی باعث شده است تا این تخت ماساژ به این نام شناخته شود. بر روی پایه‌های چوبی راش این صندلی گل لوتوس کنده کاری شده و زیبایی خاصی به تخت ماساژ بخشیده است.

ویژگی تخت ماساژ هخامنشی

از جمله ویژگی‌های تخت ماساژ هخامنشی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         جنس بدنه تخت ماساژ هخامنشی از چوب راش گرجستانی است که از مقاومت و استحکام بسیار بالایی برخوردار است.
  •         اگر سالن ماساژ شما کوچک است، تخت ماساژ هخامنشی برای شما مناسب است. به این دلیل که این تخت با طول 190، عرض 80 و ارتفاع 80 سانتی‌متر برای تمامی سالن‌های ماساژ کوچک و یا بزرگ بسیار مناسب است.
  •         چرم استفاده شده برای رویه تخت هخامنشی بسیار مرغوب و بادوام است. همچنین این رویه نرم و لطیف بوده و حس آرام‌بخشی را برای ماساژگیرنده به ارمغان می‌آورد.
  •         فوم استفاده شده در این تخت، ضخامت 6 سانتی‌متر دارد و بسیار نرم و انعطاف‌پذیر است.
  •         تخت هخامنشی ریلکس دارای قسمتی برای نگهداری صورت است. در نتیجه ماساژ گیرنده هنگام ماساژ اذیت نخواهد شد و به گردن او فشاری وارد نخواهد شد. چرا که می‌تواند سر خود را درون جایگاه مخصوص سر بگذارد
  •         تخت ماساژ هخامنشی ریلکس قابلیت تحمل وزن تا 450 کیلوگرم را دارد.
مــزایا
مــعایب