تخت ماساژ چوبی خارجی SAF1S30

42,000,000 تومان

خرید تلفنی محصول

62 قلم

تخت ماساژ چوبی SAF1S30از چوب محکم و مقاوم ساخته شده است. این تخت به دلیل دارا بودن ویژگی‌هایی مانند رنگ‌بندی متنوع، چرم مرغوب و بادوام، جایگاه نگهداری صورت، فوم نرم چند لایه ضخیم و... به یکی از پرفروش‌ترین محصولات موجود در بازار تبدیل شده است.

امروزه افراد توجه بسیاری به سلامتی خود دارند. این ویژگی باعث شده است تا بسیاری از افراد به سمت ماساژ بروند. اگر شما به عنوان مدیر یک سالن ماساژ فعالیت می‌کنید، خرید تخت ماساژ چوبی SAF1S30را از فروشگاه بیوتی کالا به شما پیشنهاد می‌دهیم. این تخت ماساژ به عنوان یکی از مهم‌ترین تجهیزات سالن‌های ماساژ به شمار می‌رود که هم برای ماساژور و هم ماساژگیرنده راحتی و آرامش را به ارمغان می‌آورد.

معرفی تخت ماساژ چوبی SAF1S30

اگر شما به عنوان یک ماساژور می‌خواهید کار حرفه‌ای انجام دهید، مهم‌ترین کار خرید یک تخت ماساژ حرفه‌ای است. چرا که این تخت علاوه بر تسلط بیشتر شما به کار، باعث راحتی و آرامش ماساژدهنده نیز می‌شود. برای این منظور خرید تخت ماساژ چوبی مدل SAF1S30 را به شما توصیه می‌کنیم. این تخت ماساژ از چوب راش ساخته شده است و از مقاومت و استحکام بسیار بالایی برخوردار است.

از دیگر ویژگی‌های شاخص این تخت می‌تواند به طبقه زیر این تخت اشاره کرد. این طبقه به شما کمک می‌کند تا بتوانید وسایل ضروری ماساژ مانند روغن ماساژ، حوله، شمع و... را بر روی این طبقه قرار دهید. در نتیجه در مواقع ضروری می‌توانید دسترسی راحت‌تر و سریع‌تری به این وسایل داشته باشید.

ویژگی تخت ماساژ چوبی

از جمله ویژگی‌های تخت ماساژ چوبی SAF1S30می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •          تخت ماساژ SAF1S30 از چوب راش محکم و مقاوم ساخته شده است. تمامی قسمت‌های این تخت قابل جدا شدن هستند. علاوه بر این شما می‌توانید به راحتی قسمت‌های مختلف این تخت را به یکدیگر وصل کنید.
  •          ضخامت فوم استفاده شده در تخت ماساژ چوبی 9 سانتی‌متر است. در نتیجه خوابیدن‌های مشتری‌های مختلف بر روی آن باعث تغییر شکل ظاهری تخت نخواهد شد. از طرفی دیگر این فوم بسیار نرم و انعطاف‌پذیر بوده و ماساژدهنده از خوابیدن بر روی آن لذت خواهد برد.
  •          چرم استفاده شده برای رویه این تخت، بسیار مرغوب و بادوام است و از تنوع رنگی بسیار بالایی برخوردار است.
  •          ابعاد این تخت با طول 184، عرض 76 و ارتفاع 84 سانتی‌متر است. در نتیجه اگر فضای کافی در سالن ماساژ خود ندارید، این تخت مناسب شما است.
  •          تخت ماساژ چوبی دارای یک کوسن صورت است. نرمی‌ فوق‌العاده این تخت، راحتی را برای ماساژگیرنده به ارمغان می‌آورد.
  •          تخت ماساژ چوبی SAF1S30بسیار محکم و مقاوم بوده و می‌تواند تا وزن 300 کیلوگرم را تحمل کند.
  •          پایه‌های صندلی قابلیت تغییر ارتفاع را از 61 تا 84 سانتی‌متر برای شما فراهم می‌کنند.
  •          تخت ماساژ چوبی دارای قسمتی برای تکیه‌گاه سر است.
مــزایا
مــعایب