تخت دو تیکه لوله ای کشو دار مدل 604

3,000,000 تومان

خرید تلفنی محصول

68 قلم

تخت دو تیکه لوله‌ای کشودار دارای تنوع رنگی بالا، پشتی و زیر سری متحرک، روکش چرم مرغوب، فوم سرد آهنی و ... می‌باشد.

تخت دو تیکه لوله‌ای کشودار

یکی از مهم‌ترین خدمات هر سالن زیبایی، خدمات مربوط به ماساژ و اپیلاسیون می‌باشد. برای انجام این کار نیاز به لوازم و تجهیزات تخصصی دارید تا بتوانید کار ماساژ و اپیلاسیون را به‌راحتی و بدون مشکل انجام دهید. تخت ماساژ و اپیلاسیون یکی از مهم‌ترین لوازم مورد نیاز برای خدمات مربوط به ماساژ و اپیلاسیون می‌باشد. اگر شما هم برای کارهای مربوط به زیبایی نیاز به یک تخت ماساژ یا اپیلاسیون دارید، تخت دو تیکه لوله‌ای کشودار را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

ازآنجایی‌که تخت اپیلاسیون به‌طور مکرر استفاده می‌شود، باید این تخت به‌گونه‌ای طراحی و تولید شود تا مشتری هنگام استفاده از آن احساس راحتی و آرامش داشته باشد. این شرکت، تخت دو تیکه‌ لوله‌ای مخصوص ماساژ و اپیلاسیون را طبق استاندارهای کیفی ساخته است تا مشتری در زمان استفاده از آن احساس خوشایندی داشته باشد.

این شرکت از بهترین و برترین فوم‌ها برای مدل کشودار تخت دو تیکه لوله‌ای خود استفاده کرده است تا در استفاده‌های مکرر دچار هیچ‌گونه تغییر شکل ظاهری نشود.

در زیر تخت ماساژ یک طبقه به همراه دو کشو جهت قرارگیری ابزار و لوازم ماساژ و اپیلاسیون به چشم می‌خورد. این ویژگی باعث شده است تا تمامی وسایل موردنیاز جهت انجام خدمات پوست و یا ماساژ در اختیار شما باشد.

وجود جای سر برای راحتی هرچه بیشتر مشتری هنگام ماساژ و اپیلاسیون از دیگر ویژگی‌های بارز تخت دو تیکه‌ لوله‌ای کشودار می‌باشد.

جنس بدنه‌ی باکیفیت و ضد زنگ از دیگر ویژگی‌های قابل ذکر در تخت دو تیکه لوله‌ای کشودار می‌باشد. این بدنه از آهن بوده و با رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک پوشش داده‌شده است تا علاوه بر زیبایی، دوام این تخت را بیشتر کند.

مدل تخت ماساژ دو تیکه‌ لوله‌ای  به‌صورت پشت و زیر سری متحرک ساخته‌شده است. با توجه به این ویژگی می‌توانید علاوه بر تخت به‌صورت صندلی نیز از آن استفاده کنید.

جنس چرم و تنوع رنگی تخت پوست و زیبایی به‌گونه‌ای است که توجه بسیاری از مدیران و طراحان دکوراسیون داخلی سالن‌های زیبایی را به خود جلب کرده است. در صورت تمایل می‌توانید رنگ چرم موردنظر خود را با توجه به سایر تجهیزات آرایشگاهی خود انتخاب و از فروشگاه بیوتی کالا به‌صورت اینترنتی سفارش دهید.

اگر به دنبال تخت ماساژی خوش قیمت با کیفیت بالا و امکانات عالی هستید، تخت دو تیکه لوله‌ای کشودار را به شما پیشنهاد می‌دهیم. شما می‌توانید همین حالا خرید اینترنتی این محصول را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا انجام دهید.

 

  • تخت
  • چوب و فلز و پلاستیک
  • فوم سرد
  • سالن زیبایی
مــزایا
مــعایب

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: